Ce este funcția multibrand?
Componenta multi-brand vă permite să gestionați mai multe mărci în același timp. Fiecare marcă este caracterizată de mai mulți factori, care îi definesc identitatea. Acești factori sunt adresele de asistență prin e-mail, Centrul de Asistență, diverse widget-uri și plugin-uri. Platformele de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter, vă ajută, de asemenea, să vă formați brandul.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă multibrand?
Multi-brand este o componentă a software-ului de servicii pentru clienți care vă permite să gestionați și să implementați servicii pentru clienți pentru diferite mărci în cadrul unei anumite companii cu un singur sistem. Fiecare marcă este diferită și are caracteristici diferite, cum ar fi asistență, adrese de e-mail de asistență, widget-uri, plugin-uri și platforme de socializare.
Care sunt beneficiile utilizării componentei multibrand?
Beneficiile multibrand includ capacitatea de a adăuga adrese de e-mail de asistență pentru mai multe mărci, capacitatea de a crea centre de asistență, de a adăuga widget-uri web, de a configura numere de telefon și, mai presus de toate, de a oferi asistență pentru mai multe mărci într-un singur loc.
Este posibilă utilizarea funcției multibrand în LiveAgent?
În LiveAgent aveți posibilitatea de a utiliza funcția multibrand. Aceasta permite deservirea pe mai multe canale și gestionarea mai multor mărci într-un singur loc. Puteți configura totul cu ușurință.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
LiveAgent este o soluție eficientă și accesibilă de chat live pentru afacerile online. Utilizatorii apreciază abilitatea aplicației de a urmări și clasifica tichetele, îmbunătăți comunicarea cu clienții și economisi timp și bani. În plus, LiveAgent este văzut ca o alternativă mai bună decât alte soluții similare, cu valoare adăugată și îmbunătățirea satisfacției clienților. Chat-ul live poate fi utilizat și pentru instruirea personalului și ușurarea procesului de recrutare, iar LiveAgent oferă funcții de securitate, cum ar fi banarea IP-urilor și criptarea HTTPS. În general, această soluție este recomandată pentru startup-uri și întreprinderi mici care doresc să ofere suport clienți excelent.
Canalele de comunicare ale Metacritic
Metacritic este o platformă ce adună criticile și aprecierile criticilor de top privind muzica, jocurile, TV și filme. Metodele de contact pentru serviciul clienți al Metacritic includ emailul și rețelele de socializare.