Ce este funcția multibrand?
Componenta multi-brand vă permite să gestionați mai multe mărci în același timp. Fiecare marcă este caracterizată de mai mulți factori, care îi definesc identitatea. Acești factori sunt adresele de asistență prin e-mail, Centrul de Asistență, diverse widget-uri și plugin-uri. Platformele de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter, vă ajută, de asemenea, să vă formați brandul.
Frequently asked questions
Ce înseamnă multibrand?
Multi-brand este o componentă a software-ului de servicii pentru clienți care vă permite să gestionați și să implementați servicii pentru clienți pentru diferite mărci în cadrul unei anumite companii cu un singur sistem. Fiecare marcă este diferită și are caracteristici diferite, cum ar fi asistență, adrese de e-mail de asistență, widget-uri, plugin-uri și platforme de socializare.
Care sunt beneficiile utilizării componentei multibrand?
Beneficiile multibrand includ capacitatea de a adăuga adrese de e-mail de asistență pentru mai multe mărci, capacitatea de a crea centre de asistență, de a adăuga widget-uri web, de a configura numere de telefon și, mai presus de toate, de a oferi asistență pentru mai multe mărci într-un singur loc.
Este posibilă utilizarea funcției multibrand în LiveAgent?
În LiveAgent aveți posibilitatea de a utiliza funcția multibrand. Aceasta permite deservirea pe mai multe canale și gestionarea mai multor mărci într-un singur loc. Puteți configura totul cu ușurință.
- Susținători ai unui Brand [Explicație]
- Software de asistență pentru industria eGaming și eSport
- Program de gestiune al comunicațiilor cu clienții | LiveAgent
- Baza de Cunoștințe (Explicații)
- Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2B, pentru companii mici și mari - LiveAgent
- Integrare (Explicații)
- Software pentru asistență și chat live pentru industria Valutară
- Șabloane de E-mailuri de Sondaj Atractive (Copiere & Lipire) - LiveAgent