Ce este funcția multibrand?
Componenta multi-brand vă permite să gestionați mai multe mărci în același timp. Fiecare marcă este caracterizată de mai mulți factori, care îi definesc identitatea. Acești factori sunt adresele de asistență prin e-mail, Centrul de Asistență, diverse widget-uri și plugin-uri. Platformele de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter, vă ajută, de asemenea, să vă formați brandul.
Frequently asked questions
Ce înseamnă multibrand?
Multi-brand este o componentă a software-ului de servicii pentru clienți care vă permite să gestionați și să implementați servicii pentru clienți pentru diferite mărci în cadrul unei anumite companii cu un singur sistem. Fiecare marcă este diferită și are caracteristici diferite, cum ar fi asistență, adrese de e-mail de asistență, widget-uri, plugin-uri și platforme de socializare.
Care sunt beneficiile utilizării componentei multibrand?
Beneficiile multibrand includ capacitatea de a adăuga adrese de e-mail de asistență pentru mai multe mărci, capacitatea de a crea centre de asistență, de a adăuga widget-uri web, de a configura numere de telefon și, mai presus de toate, de a oferi asistență pentru mai multe mărci într-un singur loc.
Este posibilă utilizarea funcției multibrand în LiveAgent?
În LiveAgent aveți posibilitatea de a utiliza funcția multibrand. Aceasta permite deservirea pe mai multe canale și gestionarea mai multor mărci într-un singur loc. Puteți configura totul cu ușurință.
Promovarea clientului este o strategie importantă pentru orice afacere, deoarece poate crește vânzările, veniturile și satisfacția clienților. Pentru a obține avantajul promovării clienților, aveți nevoie de feedback-ul clientului și de programul de loialitate. Construirea avocaților dvs. ar putea fi dificilă la început, dar puteți îmbunătăți experiența clienților prin folosirea software-ului de asistență pentru clienți și a rețelelor de socializare. În plus, recenziile și mărturiile clienților au un impact imens asupra oricărei afaceri.
Rețelele de socializare sunt mai utile pentru industria B2C, în timp ce companiile B2B obțin mai multe beneficii pe platforma LinkedIn. Majoritatea mesajelor pentru serviciul clienților se adresează industriilor B2C. LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților. Compania oferă și sistem de telefonie VoIP și software pentru centre de apeluri primite. Sales contacts și opțiuni de abonare disponibile pe site-uri de socializare.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Privire de ansamblu asupra rețelelor de socializare
Social media nu este preferat de majoritatea consumatorilor pentru asistență, doar 16% preferă această metodă în locul e-mailului sau live chat-ului. Cu toate acestea, companiile recunosc că furnizarea de asistență pe rețelele de socializare poate îmbunătăți raportul pentru răspunsurile la mesaje versus rata de susținere pe social media, care este de 9:1 și poate contribui la creșterea traficului pe site. Studii arată că timpul de răspuns în social media poate fi lent din cauza sistemelor învechite sau deconectate, astfel încât clienții așteaptă în medie 9 ore pentru a primi un răspuns. În plus, peste 20% dintre tichetele de social media sunt ignorate. Acest canal de comunicare are ore de vârf între 15:00 și 18:00, după orele de lucru și de școală.