Managerului centrului de asistență

Cine este un manager de centru de asistență?

Managerul Centrului de Asistență, denumit Administrator în LiveAgent, este un rol al Centrului de Asistență, care conferă agentului privilegii depline pentru orice acțiune referitoare la Centrul de Asistență. Agenții Light nu pot avea privilegii de manager.

Frequently asked questions

Cine este managerul centrului de asistență?

Managerul Centrului de Asistență este persoana care gestionează echipa de asistență pentru clienți. În LiveAgent, acest rol se numește Administrator. Datorită acestui rol, managerul are drepturi depline asupra activităților legate de centrul de asistență, astfel încât își poate gestiona echipa.

Care sunt responsabilitățile managerului centrului de asistență?

Managerul Centrului de Asistență gestionează echipa de servicii pentru clienți, sprijină activitățile acesteia și se asigură că serviciile sunt la cel mai înalt nivel. De asemenea, el se preocupă de dezvoltarea angajaților, precum și de sintetizarea activităților acestora.

Puteți adăuga managerul centrului de asistență în LiveAgent?

Managerul Centrului de Asistență poate avea drepturi de administrator în LiveAgent. Acest lucru îi permite să aibă toate permisiunile de care are nevoie pentru a gestiona echipa. El are acces la toate tichetele, la toți clienții și la o imagine de ansamblu a activităților tuturor agenților. Datorită acestui lucru, el poate conduce eficient echipa și le poate supraveghea activitățile.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație