Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Managementul serviciilor clienți

Ce este managementul serviciilor clienți?

CRM este un management bazat pe clienți, o abordare de afacere care se caracterizează prin crearea activă și menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții. Aceste relații trebuie să fie benefice atât pentru client, cât și pentru firmă, ceea ce elimină comportamentul neetic față de clienți.

Managementul serviciilor clienți este uneori considerat ca o tehnologie de bază de date susținută de procesul de colectare, procesare și utilizare a informațiilor despre clienții companiei.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă managementul serviciilor clienți?

Managementul serviciilor clienți este procesul de gestionare a tuturor aspectelor legate de serviciul clienți. Pentru a avea control asupra acestuia, este bine să aveți un sistem care să asigure controlul asupra fiecărui pas al clientului. Este o sursă de date despre clienți, numărul acestora și, de exemplu, satisfacția lor cu achizițiile și cu serviciul clienți.

Este posibilă automatizarea managementului serviciilor clienți?

Desigur, este posibilă automatizarea managementului serviciilor clienți. Există multe propuneri pe piață care susțin activități care nu trebuie să fie efectuate de oameni, deoarece acestea pot fi automatizate. Datorită acestui fapt, câștigăm timp pe care îl putem dedica gestionării resurselor care nu sunt potrivite pentru automatizare - mai umane și emoționale.

Cum să îmbunătățim calitatea managementului serviciilor clienți?

Dacă doriți să îmbunătățiți calitatea managementului serviciilor clienți, merită cu siguranță să introduceți soluții care automatizează managementul serviciilor clienți. Un alt punct important este ascultarea agenților care sunt pe prima linie atunci când au de-a face cu clienții. Un management mai bun îi face și pe ei să lucreze mai bine. De asemenea, ar trebui să ascultați clienții al căror feedback este extrem de important, deoarece serviciul clienți este despre ei.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație