Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Managementul Relațiilor cu Clienții (CRM)

Ce este managementul relațiilor cu clienții?

Clienții sunt una dintre cele mai importante părți ale fiecărei companii. Este necesar să avem grijă de ei și să știm ce așteptări au. Managementul relațiilor cu clienții sau CRM se ocupă de gestionarea interacțiunilor dintre companie și clienții săi. Compania colectează informații despre clienți și apoi le folosește pentru a spori satisfacția clienților. CRM ajută la prognozarea și analiza tendințelor și comportamentelor clienților.

Managementul Relațiilor cu Clienții (CRM)
Managementul Relațiilor cu Clienții – ilustrație vectorială

Companiile asigură managementul relațiilor cu clienții prin diferite moduri, de ex. e-mailuri sau apeluri telefonice. Scopul principal este de a construi experiențe pozitive cu clienții.

Întrebări frecvente

Ce este Managementul Relațiilor cu Clienții (CRM)?

Managementul Relațiilor cu Clienții (CRM) este o tehnologie care vă permite să gestionați relațiile și interacțiunile companiei dvs. cu clienții și potențialii clienți. Scopul utilizării sale este de a îmbunătăți relațiile cu clienții și acoperă atât marketingul, vânzările, cât și interacțiunea cu serviciul pentru clienți.

Care sunt cele mai importante caracteristici ale Managementului Relațiilor cu Clienții (CRM)?

Cele mai importante caracteristici ale gestionării relațiilor cu clienții sunt automatizările fluxului de lucru. Datorită software-ului, flare-ul este automatizat, foarte multe activități (cum ar fi trecerea între programe pentru gestionarea canalelor de comunicare ulterioare, sau rezumatele de activități și crearea de rapoarte) pe care agenții trebuie să le facă sunt eliminate și aceștia pot petrece mai mult timp construind relații. Alte caracteristici includ integrarea cu alte companii. CRM sprijină, de asemenea, contactele pe linia de contact cu alte companii.

Care sunt tipurile de Management al Relațiilor cu Clienții (CRM)?

Avem cinci tipuri principale de management al relațiilor cu clienții.

Primul este CRM operațional, care permite o asistență mai bună pentru clienții existenți și potențiali. Un alt tip este CRM analitic care vă permite să colectați date și informații. Al treilea tip este CRM bazat pe cooperarea cu furnizorii și distribuitorii. Următorul tip este CRM pentru gestionarea campaniilor, care este o combinație a primelor două tipuri și susține desfășurarea campaniilor de vânzare și marketing. Ultimul tip este CRM strategic, care pune clienții pe primul loc. Permite utilizarea informațiilor despre clienți și tendințele pieței.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație