Ce este o listă neagră?
O listă neagră conține adrese de email blocate, trimise de pe anumite domenii sau de la anumite adrese. Este folosită împreună cu lista albă pentru a bloca email-urile venite de pe un anumit domeniu, în timp ce este permisă primirea unor email-uri de pe același domeniu. Adresele de email pot fi deblocate pentru a le putea introduce în lista albă sau pentru a le șterge din lista neagră.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently Asked Questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Notă de expert
Lista neagră reprezintă o listă de persoane neacceptabile pentru o anumită organizație sau persoană. În LiveAgent, agenții au acces la această listă pentru a preveni epuizarea psihologică și îmbunătăți suportul clienților.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.
Șabloane pentru e-mail de anulare
Folosirea șabloanelor de e-mail și a e-mailurilor personalizate poate crește comunicarea eficientă cu clienții și angajamentul acestora.
Șabloane de e-mail de achiziție
Colectarea feedback-ului și utilizarea instrumentelor precum LiveAgent și NiceReply sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.