Ce este o listă neagră?
O listă neagră conține adrese de email blocate, trimise de pe anumite domenii sau de la anumite adrese. Este folosită împreună cu lista albă pentru a bloca email-urile venite de pe un anumit domeniu, în timp ce este permisă primirea unor email-uri de pe același domeniu. Adresele de email pot fi deblocate pentru a le putea introduce în lista albă sau pentru a le șterge din lista neagră.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently Asked Questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert’s note
Lista neagră reprezintă o listă de persoane neacceptabile pentru o anumită organizație sau persoană. În LiveAgent, agenții au acces la această listă pentru a preveni epuizarea psihologică și îmbunătăți suportul clienților.
Listă de verificare pentru apel de descoperire
Cum puteți încheia mai multe afaceri vorbind cu clienții potențiali? Lista noastră de verificare pentru apeluri de descoperire vă va ajuta să vă maximizați vânzările.
Listă de verificare în legătură cu precauția privind clientela
Aflați care sunt elementele pe care ar trebui să le includeți în lista de verificare pentru a vă proteja afacerea atunci când integrați clienți noi.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali
Folosind Hemingway App, verificarea tonului și organizarea aspectului sunt instrumente esențiale în magnetul de lead-uri. Adăugarea unui buton de chat și un CTA clar pot îmbunătăți interacțiunea cu clienții. Adaptarea pentru utilizatorii de telefoane mobile și corectarea conținutului completează un magnet de lead-uri eficient.