Ce este o listă neagră?
O listă neagră conține adrese de email blocate, trimise de pe anumite domenii sau de la anumite adrese. Este folosită împreună cu lista albă pentru a bloca email-urile venite de pe un anumit domeniu, în timp ce este permisă primirea unor email-uri de pe același domeniu. Adresele de email pot fi deblocate pentru a le putea introduce în lista albă sau pentru a le șterge din lista neagră.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently asked questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
- Lista albă (explicație)
- Liste de Clienți [Explicație]
- Ce sunt acțiunile în masă pentru biroul de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- În ce constă funcția de Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri? | LiveAgent
- Sfaturi de îmbunătățit coada de așteptare (+Tipuri)
- Cel mai bun program de gestionare a poștei electronice 2022 | LiveAgent
- Ce sunt câmpurile de contact? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali - folosiți acești pași pentru a atrage atenția prospecților dvs.