Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jurnalul de activitate

Ce este jurnalul de activitate?

Un Jurnal de Activitate este un raport al tuturor acțiunilor întreprinse într-o anumită perioadă de timp. Un jurnal de activitate, cunoscut și sub denumirea de jurnal de activitate la locul de muncă, arată cum își petrece cineva timpul lucrând. În LiveAgent, un jurnal de activitate arată toate tichetele create sau editate.

Acest lucru oferă administratorului / supraveghetorului șansa de a revizui activitatea fiecărui agent. De asemenea, le oferă șansa de a sugera îmbunătățiri cu privire la eficientizarea modului de lucru în LiveAgent.

Datorită jurnalelor de activitate, agenții pot înceta să se concentreze pe activități cu valoare redusă și își pot gestiona timpul mai bine. Un jurnal de activitate este, de asemenea, un instrument excelent pentru a se asigura că angajații sunt pe drumul cel bun cu planurile intenționate ale companiei.

De ce sunt importante jurnalele de activitate?

Abilitatea de a identifica cine s-a conectat la contul dvs. este crucială pentru securitate. Deoarece companiile intră zilnic în contact strâns cu tone de date, este important să puteți identifica imediat abuzul. Dacă apare o utilizare abuzivă, jurnalele de activitate pot identifica imediat persoana responsabilă.

Jurnalele de activitate arată, de asemenea, că aveți în vigoare măsuri proactive în cazul în care apare o utilizare incorectă. Acest lucru este important dacă aveți parteneri de afaceri sau acționari în afacerea dvs.

Jurnalele de audit sunt, de asemenea, importante, deoarece oferă informații detaliate.

Să aruncăm o privire la un exemplu simplu. Imaginați-vă că un client se plânge de asistența dvs. pentru clienți. A avea informații din jurnalele de activitate vă poate ajuta să analizați situația. Odată evaluat, puteți oferi feedback și puteți crea un plan de acțiune adecvat pentru a salva situația.

De ce ar trebui să evaluați jurnalul de activitate? 

Revizuirea muncii angajaților dvs. este o parte importantă a asigurării eficienței maxime. LiveAgent oferă peste 180 de funcții pe care le puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți asistența pentru clienți.

Jurnalele de activitate vă pot oferi informații despre modul în care agenții dvs. utilizează aceste funcții. De exemplu, dacă vedeți că un agent de asistență efectuează o sarcină care poate fi ușor automatizată manual, le puteți spune despre automatizare.

Astfel, prin revizuirea jurnalului de audit puteți găsi oportunități de a vă îmbunătăți asistența pentru clienți.

Prin examinarea jurnalelor de audit, puteți urmări, de asemenea, progresul agentului dvs. către îndeplinirea obiectivelor și valorilor companiei.

Avantajele jurnalului de activitate / jurnalului de audit:

  • identifică imediat problemele, ceea ce evită luni de potențiale greșeli
  • recunoașterea abilităților agenților de asistență pentru clienți – performanți buni / răi
  • ajută la măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) ai angajaților
  • ocazia de a recompensa cei mai performanți agenți de asistență pentru clienți
  • oportunitatea de a recunoaște nevoia de formare mai mare a agenților

Unde este jurnalul de activitate în LiveAgent?

Pași pentru a naviga la Jurnalul de Activitate:

Navigați la Jurnal de Activitate / Jurnal de Audit în LiveAgent.
  1. Conectați-vă la contul LiveAgent
  2. Căutați Configurări
  3. Faceți clic pe Instrumente 
  4. În cele din urmă, deschideți Jurnalul de activitate

Așa cum am menționat anterior, Jurnalul de Activitate este, cu alte cuvinte, denumit Jurnalul de Audit.

Jurnalul de Audit / Jurnalul de Activitate în LiveAgent -exemplu.

Ce arată jurnalul de activitate din LiveAgent?

Jurnalul de Activitate oferă un raport complet cu privire la acțiunile pe care le iau agenții de asistență pentru clienți.

Arată:

  • numele agentului
  • cantitatea de timp pe care agentul o petrece lucrând la tichet
  • numărul tichetelor la care a lucrat agentul
  • o scurtă descriere a fiecărei acțiuni
  • acțiuni / modificări exacte ale agentului la fiecare tichet
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este jurnalul de activitate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Jurnalul de activitate este o înregistrare a activității dvs. și a modului în care vă petreceți timpul. Puteți rula un jurnal de activitate în lumea reală, dar și în lumea virtuală. În organizații și companii, jurnalul de activitate este utilizat în principal pentru a monitoriza modul în care angajații își petrec timpul în timp ce lucrează. Datorită acestui fapt, este posibil să se evalueze cine și pe ce anume își petrece un anumit timp. Analiza acestor date contribuie la creșterea productivității angajaților, la îmbunătățirea gestionării timpului și susține productivitatea.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce activități puteți înregistra în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În jurnalul de activitate din LiveAgent puteți vedea toate activitățile care au fost finalizate de personalul de asistență pentru clienți. Acestea sunt colectate sub forma unui raport. Datele pe care le veți găsi aici, sunt: – cât timp a petrecut agentul lucrând la un singur tichet – cu câte tichete a lucrat clientul – descrierea fiecărei activități – toate modificările și activitățile efectuate de agent pe tichetul dat ” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum găsiți jurnalul de activitate în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Dacă doriți să vă găsiți activitatea, puteți consulta jurnalul de audit, care este un set de înregistrări cronologice. Conține toate acțiunile întreprinse de personalul de asistență tehnică. Puteți găsi jurnalul de activitate în contul dvs. LiveAgent. 1. Conectați-vă mai întâi la contul dvs. LiveAgent. 2. Găsiți Configurări 3. Faceți clic pe Instrumente 4. În cele din urmă, deschideți jurnalul de audit (adică jurnalul de activitate). ” } }] }

FAQ

Ce este jurnalul de activitate?

Jurnalul de activitate este o înregistrare a activității dvs. și a modului în care vă petreceți timpul. Puteți rula un jurnal de activitate în lumea reală, dar și în lumea virtuală. În organizații și companii, jurnalul de activitate este utilizat în principal pentru a monitoriza modul în care angajații își petrec timpul în timp ce lucrează. Datorită acestui fapt, este posibil să se evalueze cine și pe ce anume își petrece un anumit timp. Analiza acestor date contribuie la creșterea productivității angajaților, la îmbunătățirea gestionării timpului și susține productivitatea.

Ce activități puteți înregistra în LiveAgent?

În jurnalul de activitate din LiveAgent puteți vedea toate activitățile care au fost finalizate de personalul de asistență pentru clienți. Acestea sunt colectate sub forma unui raport. Datele pe care le veți găsi aici, sunt: – cât timp a petrecut agentul lucrând la un singur tichet – cu câte tichete a lucrat clientul – descrierea fiecărei activități – toate modificările și activitățile efectuate de agent pe tichetul dat

Cum găsiți jurnalul de activitate în LiveAgent?

Dacă doriți să vă găsiți activitatea, puteți consulta jurnalul de audit, care este un set de înregistrări cronologice. Conține toate acțiunile întreprinse de personalul de asistență tehnică. Puteți găsi jurnalul de activitate în contul dvs. LiveAgent. 1. Conectați-vă mai întâi la contul dvs. LiveAgent. 2. Găsiți Configurări 3. Faceți clic pe Instrumente 4. În cele din urmă, deschideți jurnalul de audit (adică jurnalul de activitate).

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație