Ce este jurnalul de activitate?
Un Jurnal de Activitate este un raport al tuturor acțiunilor întreprinse într-o anumită perioadă de timp. Un jurnal de activitate, cunoscut și sub denumirea de jurnal de activitate la locul de muncă, arată cum își petrece cineva timpul lucrând. În LiveAgent, un jurnal de activitate arată toate tichetele create sau editate.
Acest lucru oferă administratorului / supraveghetorului șansa de a revizui activitatea fiecărui agent. De asemenea, le oferă șansa de a sugera îmbunătățiri cu privire la eficientizarea modului de lucru în LiveAgent.
Datorită jurnalelor de activitate, agenții pot înceta să se concentreze pe activități cu valoare redusă și își pot gestiona timpul mai bine. Un jurnal de activitate este, de asemenea, un instrument excelent pentru a se asigura că angajații sunt pe drumul cel bun cu planurile intenționate ale companiei.
De ce sunt importante jurnalele de activitate?
Abilitatea de a identifica cine s-a conectat la contul dvs. este crucială pentru securitate. Deoarece companiile intră zilnic în contact strâns cu tone de date, este important să puteți identifica imediat abuzul. Dacă apare o utilizare abuzivă, jurnalele de activitate pot identifica imediat persoana responsabilă.
Jurnalele de activitate arată, de asemenea, că aveți în vigoare măsuri proactive în cazul în care apare o utilizare incorectă. Acest lucru este important dacă aveți parteneri de afaceri sau acționari în afacerea dvs.
Jurnalele de audit sunt, de asemenea, importante, deoarece oferă informații detaliate.
Să aruncăm o privire la un exemplu simplu. Imaginați-vă că un client se plânge de asistența dvs. pentru clienți. A avea informații din jurnalele de activitate vă poate ajuta să analizați situația. Odată evaluat, puteți oferi feedback și puteți crea un plan de acțiune adecvat pentru a salva situația.
De ce ar trebui să evaluați jurnalul de activitate?
Revizuirea muncii angajaților dvs. este o parte importantă a asigurării eficienței maxime. LiveAgent oferă peste 180 de funcții pe care le puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți asistența pentru clienți.
Jurnalele de activitate vă pot oferi informații despre modul în care agenții dvs. utilizează aceste funcții. De exemplu, dacă vedeți că un agent de asistență efectuează o sarcină care poate fi ușor automatizată manual, le puteți spune despre automatizare.
Astfel, prin revizuirea jurnalului de audit puteți găsi oportunități de a vă îmbunătăți asistența pentru clienți.
Prin examinarea jurnalelor de audit, puteți urmări, de asemenea, progresul agentului dvs. către îndeplinirea obiectivelor și valorilor companiei.
Avantajele jurnalului de activitate / jurnalului de audit:
- identifică imediat problemele, ceea ce evită luni de potențiale greșeli
- recunoașterea abilităților agenților de asistență pentru clienți – performanți buni / răi
- ajută la măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) ai angajaților
- ocazia de a recompensa cei mai performanți agenți de asistență pentru clienți
- oportunitatea de a recunoaște nevoia de formare mai mare a agenților
Unde este jurnalul de activitate în LiveAgent?
Pași pentru a naviga la Jurnalul de Activitate:

- Conectați-vă la contul LiveAgent
- Căutați Configurări
- Faceți clic pe Instrumente
- În cele din urmă, deschideți Jurnalul de activitate
Așa cum am menționat anterior, Jurnalul de Activitate este, cu alte cuvinte, denumit Jurnalul de Audit.

Ce arată jurnalul de activitate din LiveAgent?
Jurnalul de Activitate oferă un raport complet cu privire la acțiunile pe care le iau agenții de asistență pentru clienți.
Arată:
- numele agentului
- cantitatea de timp pe care agentul o petrece lucrând la tichet
- numărul tichetelor la care a lucrat agentul
- o scurtă descriere a fiecărei acțiuni
- acțiuni / modificări exacte ale agentului la fiecare tichet
FAQ
Ce este jurnalul de activitate?
Jurnalul de activitate este o înregistrare a activității dvs. și a modului în care vă petreceți timpul. Puteți rula un jurnal de activitate în lumea reală, dar și în lumea virtuală. În organizații și companii, jurnalul de activitate este utilizat în principal pentru a monitoriza modul în care angajații își petrec timpul în timp ce lucrează. Datorită acestui fapt, este posibil să se evalueze cine și pe ce anume își petrece un anumit timp. Analiza acestor date contribuie la creșterea productivității angajaților, la îmbunătățirea gestionării timpului și susține productivitatea.
Ce activități puteți înregistra în LiveAgent?
În jurnalul de activitate din LiveAgent puteți vedea toate activitățile care au fost finalizate de personalul de asistență pentru clienți. Acestea sunt colectate sub forma unui raport. Datele pe care le veți găsi aici, sunt: – cât timp a petrecut agentul lucrând la un singur tichet – cu câte tichete a lucrat clientul – descrierea fiecărei activități – toate modificările și activitățile efectuate de agent pe tichetul dat
Cum găsiți jurnalul de activitate în LiveAgent?
Dacă doriți să vă găsiți activitatea, puteți consulta jurnalul de audit, care este un set de înregistrări cronologice. Conține toate acțiunile întreprinse de personalul de asistență tehnică. Puteți găsi jurnalul de activitate în contul dvs. LiveAgent. 1. Conectați-vă mai întâi la contul dvs. LiveAgent. 2. Găsiți Configurări 3. Faceți clic pe Instrumente 4. În cele din urmă, deschideți jurnalul de audit (adică jurnalul de activitate).
Expert note
Jurnalul de activitate din LiveAgent oferă un raport complet al activităților agenților, asigurând o monitorizare precisă a timpului și îmbunătățirea eficienței acestora.

Programul de gestionare a poștei electronice oferit de LiveAgent poate fi util pentru antreprenori, societăți comerciale și organizații care gestionează volume mari de mesaje prin intermediul unui sistem de gestionare a tichetelor. Acesta oferă caracteristici de colaborare în echipă și opțiuni nelimitate de automatizare, coduri de identificare și replici planificate. De asemenea, poate ajuta la îmbunătățirea satisfacției clienților, creșterea productivității și reducerea nivelurilor de stres. Pentru a găsi programul potrivit, este important să se efectueze cercetări și să se testeze caracteristicile și să se discute cu un manager de vânzări.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
Managerului centrului de asistență
LiveAgent oferă un birou de asistență care furnizează un serviciu clienți excepțional. Acesta utilizează un service desk de calitate, poate gestiona diverse forme de comunicare și are o bază de cunoștințe bine dezvoltată, oferind posibilități de automatizare a muncii. LiveAgent oferă și demo-uri, integrări și alternative de software pentru serviciul clienți, printre altele. Compania are un blog, o academie și un calculator de costuri pentru a ajuta clienții să găsească soluții pentru nevoile lor.