Ce este un ITIL
ITIL, cunoscută și sub numele de Information Technology Infrastructure Library (Biblioteca de infrastructură pentru tehnologia informației), este o colecție de orientări și bune practici pentru planificarea și furnizarea de servicii de management al serviciilor IT (ITSM). Acesta include procese, sarcini, informații care pot fi utilizate pentru a crea o integrare cu strategia companiei și pentru a oferi o valoare mare. Ajută companiile și întreprinderile să gestioneze riscurile, să construiască o relație solidă cu clienții, să îmbunătățească eficiența, să sporească avantajul competitiv, să reducă costurile și multe altele. De asemenea, este utilizat pentru a măsura îmbunătățirea.
Frequently asked questions
Ce înseamnă ITIL?
ITIL, sau Information Technology Infrastructure Library (Biblioteca de infrastructură a tehnologiei informației), este un set de practici detaliate de gestionare a serviciilor IT care se concentrează pe alinierea serviciilor IT la nevoile de afaceri. ITIL descrie procese și proceduri care nu sunt specifice unei organizații sau unei tehnologii, dar care pot fi utilizate de organizație pentru a-și implementa strategia, a oferi valoare și a menține un nivel minim de competență.
Care sunt cele 5 etape ale ITIL?
Cele 5 etape ale ITIL sunt: strategia de servicii, proiectarea serviciilor, schimbarea serviciilor, operarea serviciilor și îmbunătățirea continuă a serviciilor. Strategia are ca scop luarea unei decizii cu privire la strategia de servicii pentru clienți. Proiectul are ca scop proiectarea de noi servicii IT. Schimbarea reprezintă crearea și implementarea serviciilor IT. Operarea are ca scop asigurarea furnizării eficace și eficiente a serviciilor IT. Pe de altă parte, îmbunătățirea continuă a serviciilor constă în utilizarea metodelor de management al calității pentru a învăța din succesele și eșecurile anterioare.
La ce se utilizează ITIL?
ITIL poate aduce beneficii oricărei organizații care oferă utilizatorilor un serviciu sau un produs IT. Este utilizat în principal în diverse tipuri de companii, de către autorități, universități și organizații neguvernamentale. ITIL nu este un standard, ci un set de bune practici, care poate contribui la reducerea costurilor prin optimizarea utilizării resurselor, la o mai bună furnizare a serviciilor și la satisfacția clienților, precum și la o mai bună concordanță între grupurile IT și cele de afaceri.
Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă servicii de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență și poate fi utilizat ca un centru pentru intrările apelurilor, fiind o soluție eficientă și scalabilă pentru o gamă largă de companii. Programul vine cu diferite caracteristici și integrări cu alte software-uri pentru serviciul clienților, precum și suport de asistență. În plus, LiveAgent are parteneri VoIP și un program de afiliere. Centrul de contact și centrul de apelare sunt două opțiuni diferite, dar centrul de contact oferă opțiuni de gestionare self-service și funcționalități de automatizare mai eficiente.
LiveAgent oferă software de asistență pentru afaceri valutare care reduce timpul de răspuns și volumul tichetelor și permite comunicarea clienților cu comercianții și brokerii. Compania oferă, de asemenea, o gamă largă de alte soluții de gestionare a relațiilor cu clienții, inclusiv birou de asistență și soluții de software pentru serviciul clienților și gestionarea reclamațiilor. Portalul de asistență include informații despre parteneri și programul de afiliere, o academie și un blog pentru a învăța mai multe despre serviciile oferite. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile.
Rapoartele serviciului clienți ajută la îmbunătățirea calității acestuia și oferă informații prețioase despre percepția clienților pentru a gestiona eficient volumul de muncă și productivitatea echipei. LiveAgent oferă integrări convenabile, iar ZOLA oferă servicii de asistență clienți pentru nunți și cadouri. LiveAgent este disponibil pentru programe de apelare și demonstrații online. Chat-ul și centrul de asistență vcita sunt, de asemenea, disponibile.