Încercare gratuită

Filtre

Ce sunt filtrele?

Filtrele vă ajută să sortați și să păstrați tichetele organizate. Vă puteți crea propriile filtre pentru a corespunde nevoilor dvs. și pentru a afișa numai tichetele relevante pentru dvs. Puteți, de asemenea, să creați categorii în care vor fi sortate tichetele.

Crearea filtrului

Întrebări frecvente

Care este rolul filtrelor?

Filtrele sprijină organizarea muncii în domeniul serviciului clienți. Dacă primiți mai multe tichete, poate fi dificil să le urmăriți și să îl găsiți pe cel de care aveți nevoie. Datorită filtrelor, puteți găsi mesajele care sunt noi, deschise sau care necesită un răspuns. Datorită acestui fapt, știți perfect cum să găsiți un anumit tichet.

Unde puteți găsi filtre în LiveAgent?

În LiveAgent, veți găsi filtre în secțiunea TIchete. Acolo puteți crea filtre care vor sorta tichetele în funcție de condițiile pe care le-ați stabilit. Puteți crea în mod liber categorii atât în ceea ce privește stadiul de serviciu a unui anumit tichet, cât și sursa acestuia (de exemplu, Facebook, site web, apel telefonic).

Cine poate edita filtre în LiveAgent?

Filtrele pot fi adăugate de orice agent, după cum consideră necesar. Acestea sunt concepute în primul rând pentru a îmbunătăți activitatea și operarea pe tichete. Datorită divizării corespunzătoare, puteți găsi rapid tichete dintr-o anumită categorie. De exemplu, puteți filtra mesajele în funcție de stadiul activităților cu un anumit tichet sau puteți alege să filtrați în funcție de sursa din care provine interogarea.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație