Ce sunt extensiile?
Instrumentele care ajută la îmbunătățirea funcțiilor biroului dvs. de asistență se numesc extensii, denumite plugin-uri în LiveAgent.
Frequently asked questions
Ce sunt extensiile?
Extensiile sunt programe mici care sprijină activitățile biroului de asistență. Acestea permit utilizatorilor să adapteze funcționalitatea și comportamentul programului la nevoile individuale ale utilizatorului. Ele se bazează pe HTML, JavaScript și CSS. Extinderile ar trebui să servească doar unui singur scop definit în mod restrâns.
Cum se utilizează extensiile?
Pentru a utiliza o extensie, trebuie să o instalați și să o gestionați în mod corespunzător. Uneori aveți nevoie de anumite permisiuni sau date atunci când le adăugați la un program. Extensiile permit acțiuni suplimentare pe care programul în sine nu le poate oferi.
LiveAgent oferă extensii?
LiveAgent oferă diverse extensii. În funcție de ceea ce aveți nevoie, puteți cumpăra elemente individuale pentru o taxă suplimentară. Adăugându-le la modelul standard de software de asistență, puteți obține mai multe opțiuni și funcționalități pentru echipa dvs. de asistență clienți și pentru clienții dvs.
Notă de expert
<p>Extensiile sunt instrumente utile pentru personalizarea funcționalității și comportamentului programului LiveAgent, adaptându-le la nevoile individuale ale utilizatorului.</p>

LiveAgent offers a range of features for managing customer support inquiries, including a ticketing system that enables simultaneous handling of tickets by multiple agents, unlimited fields for storing additional information, detailed customer information, and the ability to export tickets in CSV format. Other features include live chat, customizable chat buttons, built-in visitor tracking and analytics, real-time conversation monitoring, and automated distribution of conversations. The platform also includes a call center with features such as automatic call back, call routing, IVR, and internal calling. LiveAgent also integrates with social media platforms such as Facebook and Twitter to improve customer support on those channels.
The article emphasizes the importance of customer support for increasing customer satisfaction and loyalty. LiveAgent is introduced as a customer service software with various features and benefits. The article also discusses how companies can improve their support by properly training their customer service agents and involving employees in increasing profitability. LiveAgent's knowledge base is mentioned as an essential tool for providing offline support. The article also explains the four levels of customer support and how companies can use LiveAgent's reporting functions to improve their practices. The article concludes by stating that every company needs a customer support service to offer the highest level of service to their customers.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent este o platformă de asistență clienți care oferă soluții prin intermediul agenților, poștei electronice, rețelelor sociale și integrării telefonice. Aceasta este o alternativă mai bună decât Kayako, Vision și Helprace și are un preț rezonabil. Mai mult, LiveAgent ajută companiile să-și clasifice tichetele și să urmărească statistici pentru a vedea nevoile clienților lor. Software-ul de ticketing simplifică cererile clienților și permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.