Cine este un desemnat?
Când atribuiți un tichet unui reprezentant al clienților, aceste este numit și desemnat. Deci acest agent este atribuit unui tichet și el este responsabil pentru acesta. Desemnații sunt utilizați pentru a se referi la reprezentantul clientului desemnat în automatizări, rapoarte și multe altele. De asemenea, este mai ușor să găsiți informații prin filtrarea conversațiilor în funcție de desemnat. Vedeți tichetele atribuite numai agentului respectiv.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Software de asistență pentru industria resurselor umane
Un chat live eficient și ieftin poate spori ratele de conversie în comerțul electronic, oferind asistență instantanee și recomandări personalizate. LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților în industria de găzduire web, având caracteristici adaptate și asistență pe rețelele sociale.