Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Desemnat

Cine este un desemnat?

Când atribuiți un tichet unui reprezentant al clienților, aceste este numit și desemnat. Deci acest agent este atribuit unui tichet și el este responsabil pentru acesta. Desemnații sunt utilizați pentru a se referi la reprezentantul clientului desemnat în automatizări, rapoarte și multe altele. De asemenea, este mai ușor să găsiți informații prin filtrarea conversațiilor în funcție de desemnat. Vedeți tichetele atribuite numai agentului respectiv.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă termenul desemnat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Termenul desemnat reprezintă persoana căreia i se atribuie ceva în temeiul contractului. În LiveAgent, agentul este atribuit unui anumit client și este responsabil pentru un anumit tichet. Acest lucru clarifică responsabilitățile de automatizare și raportare și facilitează găsirea unei persoane prin filtrare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt permisiunile unui desemnat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Desemnatul este pe deplin responsabil pentru tichetul la care este repartizat astfel încât să poată contacta clientul, precum și să creeze rapoarte și să acționeze în cadrul tichetului pentru care este responsabil.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să accesați lista desemnaților în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Administratorul și proprietarul au acces la lista atribuirilor în LiveAgent. Datorită acestui fapt, aceștia pot filtra în funcție de anumiți desemnați și pot primi informații precise despre tichetele pe care le gestionează.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul desemnat?

Termenul desemnat reprezintă persoana căreia i se atribuie ceva în temeiul contractului. În LiveAgent, agentul este atribuit unui anumit client și este responsabil pentru un anumit tichet. Acest lucru clarifică responsabilitățile de automatizare și raportare și facilitează găsirea unei persoane prin filtrare.

Care sunt permisiunile unui desemnat?

Desemnatul este pe deplin responsabil pentru tichetul la care este repartizat astfel încât să poată contacta clientul, precum și să creeze rapoarte și să acționeze în cadrul tichetului pentru care este responsabil.

Cum să accesați lista desemnaților în LiveAgent?

Administratorul și proprietarul au acces la lista atribuirilor în LiveAgent. Datorită acestui fapt, aceștia pot filtra în funcție de anumiți desemnați și pot primi informații precise despre tichetele pe care le gestionează.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație