Cine este un desemnat?
Când atribuiți un tichet unui reprezentant al clienților, aceste este numit și desemnat. Deci acest agent este atribuit unui tichet și el este responsabil pentru acesta. Desemnații sunt utilizați pentru a se referi la reprezentantul clientului desemnat în automatizări, rapoarte și multe altele. De asemenea, este mai ușor să găsiți informații prin filtrarea conversațiilor în funcție de desemnat. Vedeți tichetele atribuite numai agentului respectiv.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Compania LiveAgent oferă software și servicii pentru serviciul clienților și înțelege importanța serviciului și suportului pentru clienți pentru a obține satisfacția clienților și a îmbunătăți afacerea. Programele de fidelizare și centrul de servicii pentru clienți sunt esențiale pentru a menține clienții existenți și a crește vânzările. Investiția în instrumente adecvate și în auto-asistență poate contribui la îmbunătățirea serviciului de suport clienți.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Serviciul clienți și experiența clienților nu sunt sinonime, ci două aspecte distincte ale relației dintre o afacere și un client. Așteptările clienților cu privire la serviciul clienți cresc, motiv pentru care este important ca acesta să ofere opțiuni de suport, să nu ignore niciodată solicitările clienților, să îmbunătățească gradul de soluționare de la prima interacțiune și să ofere suport prin mai multe canale. Experiența clienților reprezintă totalitatea interacțiunilor cu brand-ul și este văzută din perspectiva acestora.