Cine este un desemnat?
Când atribuiți un tichet unui reprezentant al clienților, aceste este numit și desemnat. Deci acest agent este atribuit unui tichet și el este responsabil pentru acesta. Desemnații sunt utilizați pentru a se referi la reprezentantul clientului desemnat în automatizări, rapoarte și multe altele. De asemenea, este mai ușor să găsiți informații prin filtrarea conversațiilor în funcție de desemnat. Vedeți tichetele atribuite numai agentului respectiv.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.