Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Supervizor al serviciului pentru clienți

Ce este un supervizor al serviciului pentru clienți?

Supervizorii serviciului pentru clienți sunt personalul care delegă sarcini și monitorizează activitatea agenților. De asemenea, aceștia sunt responsabili pentru instruirea și angajarea agenților, ei trebuie să se asigură că persoanele care intră în companie devin un atu pentru aceasta.

Un supervizor al serviciului pentru clienți trebuie să se asigure că serviciul pentru clienți furnizat este la înălțime și că nu îi lipsesc nevoile esențiale de care ar putea avea nevoie clientul. El trebuie să se asigure că clientul nu este dezamăgit după ce a contactat agentul de servicii pentru clienți. Clientul ar trebui să fie mulțumit, iar supervizorul trebuie să se asigure.

Întrebări frecvente

Cine este supervizorul serviciului pentru clienți?

Supervizorul serviciului pentru clienți este o persoană care este responsabilă pentru supravegherea serviciului pentru clienți și funcționarea eficientă a acestuia. Poate fi responsabil pentru supravegherea reprezentanților serviciului sau a întregii echipe. Un rol important al Supervizorului Serviciului Clienți este, de asemenea, crearea de reguli și proceduri pentru serviciul clienți.

Ce abilități ar trebui să aibă supervizorul serviciului pentru clienți?

Supervizorul serviciului pentru clienți ar trebui să aibă mai multe abilități importante - atât soft cât și greu. Ar trebui să poată utiliza mijloace de comunicare cu diferite persoane. De asemenea, ar trebui să fie răbdător și empatic, ceea ce îl poate face să simtă în pielea atât a clientului, cât și a angajatului. De asemenea, el ar trebui să prezinte abilități diplomatice care să-l ajute la rezolvarea problemelor, precum și abilități tehnice. De asemenea, este extrem de important pentru el să aibă cunoștințe extinse despre produsele și serviciile oferite de o anumită organizație.

Puteți adăuga un supervizor al serviciului clienți în LiveAgent?

Nu puteți adăuga rolul supervizorului serviciului pentru clienți în LiveAgent, dar puteți acorda persoanei cu acest rol un rol mai important în sistem (cum ar fi administrator sau proprietar). Datorită acestui fapt, el va avea un acces larg la datele agenților individuali, clienților și raportului relevant.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație