Ce este e-mail-ul serviciului pentru clienți
Serviciul de e-mail al serviciului pentru clienți este un tip de canal de comunicare. Comunicarea prin e-mail nu are loc în timp real. Nu este nevoie să fie prezente ambele părți pentru a începe o comunicare. Mesajele ajung aproape instantaneu către receptor.
Prin e-mail-ul serviciului pentru clienți, reprezentanții clienților încearcă să depaneze problemele clienților pe care le au cu produsele sau serviciile. Este, de asemenea, un instrument important pentru afaceri. Fiecare e-mail ar trebui să fie scris cu atingerea personală a fiecărui răspuns.
Frequently asked questions
Ce este e-mail-ul serviciului pentru clienți
E-mailurile pentru serviciul clienți sunt o modalitate de comunicare scrisă cu clienții. Scopul lor este de a rezolva o anumită problemă a clienților. Este important ca adresa de e-mail a serviciului pentru clienți să fie ușor accesibilă fiecărui client și ca răspunsul să fie primit în maximum 24 de ore.
Puteți trimite e-mailuri pentru serviciul clienți utilizând LiveAgent?
Desigur, LiveAgent oferă posibilitatea de a trimite e-mailuri. Este una dintre formele de bază de comunicare între client și serviciul pentru clienți. Asigurați-vă că serviciul dvs. prin acest canal este cât mai eficient posibil și trimiteți mesaje semnificative care abordează problema.
Unde puteți găsi șabloane de e-mail pentru serviciul clienți în LiveAgent?
În LiveAgent veți găsi șabloane de e-mail accesând „Configurare”. Apoi, trebuie să selectați fila „E-mail”. Acolo veți găsi șabloanele disponibile selectând Șabloane Agent.
Expert note
Serviciul de e-mail al serviciului pentru clienți este un instrument important pentru afaceri. Fiecare e-mail ar trebui să fie scris cu atingerea personală a fiecărui răspuns.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Textul sugerează că atunci când un client nu mai interacționează cu brandul tău, ar trebui să încerci să-l aduci înapoi prin trimiterea de e-mailuri de recuperare. În primul e-mail, poți oferi o reducere sau o valoare adăugată pentru a-l tenta să facă o achiziție. Dacă acesta nu răspunde, încearcă să-l informezi din nou despre beneficiile pe care le oferi și să-l inviți să se reimplice. Dacă nici astfel nu reușești să-l atragi înapoi, anunță-l că îi vei elimina adresa de e-mail din baza ta de date, dar oferă-i încă o șansă de a rămâne abonat. În general, oferirea unei reducere este o tactică eficientă pentru a re-angaja clienții anterior interesați.
Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane)
Aflați cum să începeți emailurile dvs. în mod eficient. LiveAgent oferă mai multe sfaturi și șabloane pentru a îmbunătăți modul în care vă începeți toate emailurile.
LiveAgent este recomandat de mulți utilizatori din diferite industrii pentru că ajută la clasificarea naturii tichetelor și permite urmărirea statistic a nevoilor clienților. Utilizatorii au remarcat că acest instrument îmbunătățește comunicarea și crește satisfacția clienților, precum și eficiența angajaților. LiveAgent este apreciat pentru ușurința în utilizare și pentru că are un preț accesibil.
Buletinele de știri prin e-mail sunt încă un canal important în strategia de marketing digital și au multe avantaje, inclusiv un ciclu de viață mai lung, o rentabilitate a investiției mai mare și o preferință mare din partea consumatorilor. Este important să aflați regulile specifice pentru comunicarea prin e-mail și să aveți opțiunea de dezabonare în cadrul buletinului dvs. informativ. Când creați un șablon de e-mail newsletter, asigurați-vă că este responsive și conține imagini atrăgătoare, mai ales când se trimit oferte și promoții.