Ce este un CRON job?
Cron Jobs vă ajută să programați și să rulați anumite sarcini pe serverul dvs. Cron Jobs sunt utilizate pentru automatizarea sarcinilor care rulează periodic pe fundal, de ex. în aplicații web precum LiveAgent. Cron este o activitate bazată pe timp sau organizator de joburi în sistemele de operare bazate pe Unix (Mac OS, Linux, FreeOSBD etc.). Aceste sarcini sau sarcini programate sunt denumite Joburi Cron. Există diverse circumstanțe în care o aplicație online poate avea nevoie de anumite sarcini pentru a rula în mod obișnuit. De exemplu, trimiteți e-mailuri în bloc sau preluați date.
Sintaxă
Iată o sarcină cron simplă:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently asked questions
Ce sunt CRON jobs?
Cron Job este o comandă care este utilizată pentru a programa lucrările care vor fi executate în viitor. Cel mai adesea este folosit pentru a programa sarcini care trebuie efectuate periodic, cum ar fi notificări în fiecare luni la ora 12.00.
Pentru ce sunt utilizate CRON jobs?
Cron Jobs poate fi utilizat dacă aveți un site în care conturile au date de expirare. Cron poate fi apoi programat pentru a dezactiva sau șterge automat datele contului. O altă funcționalitate poate fi trimiterea în masă a e-mailurilor zilnice. De asemenea, puteți utiliza Cron Jobs pentru a verifica conținutul site-ului dvs. web. Cron Jobs vă permite apoi să găsiți link-urile sparte..
Puteți seta CRON jobs în LiveAgent?
Cron jobs pot fi setate în LiveAgent. Pentru a face acest lucru, deschideți desktopul Cron Tasks și faceți clic pe butonul „Cron Task”. Apoi setați intervalul de rulare cron și copiați URL-ul Cron Job. În câmpul „URL pentru conectare” introduceți: http://www.example.com/scripts/jobs.php Apoi, selectați frecvența lucrărilor cron. După ce faceți clic pe „Creați jobul Cron”, totul este configurat.
Expert note
CRON Job este o comandă utilizată pentru a programa sarcini periodice în aplicații web și poate fi setat în LiveAgent.

Sunteți în căutarea unui program de suport de la distanță?
Programul de suport de la distanță trebuie să ofere monitorizare și raportare, gestionarea echipelor și sarcinilor, apeluri vocale și video, precum și chat-ul live și intern. Acesta ar trebui să aibă funcționalități automate pentru a optimiza volumul de muncă și pentru a detecta conflictele dintre agenți.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Un program CRM permite gestionarea relațiilor de afaceri, stocarea și organizarea informațiilor despre clienți și monitorizarea contractelor și suportului acordat clienților. Funcționalitățile esențiale includ managementul contactelor, documentelor și ofertelor și integrarea serviciului de email. Cele mai bune practici includ alegerea programului potrivit, instruirea angajaților și includerea tuturor datelor și informațiilor în CRM.
Reatribuirea este transferul tichetelor între agenți și poate fi consumatoare de timp și nemulțumitoare pentru clienți. LiveAgent oferă funcția de reatribuire, dar trebuie folosită cu precauție. Există șabloane pentru scrisori de refuz și de răspuns la cererile de rambursare, dar trebuie personalizate cu empatie și o explicație pentru refuz. Transferul asistat în telecomunicații permite preluarea apelurilor de către alt utilizator și integrarea cu alte platforme.