Ce este un CRON job?
Cron Jobs vă ajută să programați și să rulați anumite sarcini pe serverul dvs. Cron Jobs sunt utilizate pentru automatizarea sarcinilor care rulează periodic pe fundal, de ex. în aplicații web precum LiveAgent. Cron este o activitate bazată pe timp sau organizator de joburi în sistemele de operare bazate pe Unix (Mac OS, Linux, FreeOSBD etc.). Aceste sarcini sau sarcini programate sunt denumite Joburi Cron. Există diverse circumstanțe în care o aplicație online poate avea nevoie de anumite sarcini pentru a rula în mod obișnuit. De exemplu, trimiteți e-mailuri în bloc sau preluați date.
Sintaxă
Iată o sarcină cron simplă:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Ce sunt CRON jobs?
Cron Job este o comandă care este utilizată pentru a programa lucrările care vor fi executate în viitor. Cel mai adesea este folosit pentru a programa sarcini care trebuie efectuate periodic, cum ar fi notificări în fiecare luni la ora 12.00.
Pentru ce sunt utilizate CRON jobs?
Cron Jobs poate fi utilizat dacă aveți un site în care conturile au date de expirare. Cron poate fi apoi programat pentru a dezactiva sau șterge automat datele contului. O altă funcționalitate poate fi trimiterea în masă a e-mailurilor zilnice. De asemenea, puteți utiliza Cron Jobs pentru a verifica conținutul site-ului dvs. web. Cron Jobs vă permite apoi să găsiți link-urile sparte..
Puteți seta CRON jobs în LiveAgent?
Cron jobs pot fi setate în LiveAgent. Pentru a face acest lucru, deschideți desktopul Cron Tasks și faceți clic pe butonul „Cron Task”. Apoi setați intervalul de rulare cron și copiați URL-ul Cron Job. În câmpul „URL pentru conectare” introduceți: http://www.example.com/scripts/jobs.php Apoi, selectați frecvența lucrărilor cron. După ce faceți clic pe „Creați jobul Cron”, totul este configurat.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
CRM-ul este esențial pentru gestionarea contactelor și integrarea serviciului de email. SugarCRM Salesflare și LiveAgent sunt soluțiile populare pentru automatizare și gestionarea serviciului clienților. Integrarea cu Agile CRM aduce beneficii, cum ar fi notificările în panoul de bord și gestionarea eficientă a contactelor și afacerilor.