Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Conversații intrapagină

Ce sunt conversațiile intrapagină?

Conversațiile intrapagină reprezintă o interfață încorporată de conversații în timp real. Oferă viață convorbirilor prin videoconversații, conversații directe sau apeluri telefonice. Acestea sunt un înlocuitor excelent pentru comunicarea prin poștă electronică, întrucât sunt mult mai rapide. De asemenea, sunt mai bune decât un apel telefonic, întrucât nu trebuie efectuată o verificare ortografică.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum integrez o casetă de conversații pe pagina mea de internet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a integra conversațiile pe pagina dumneavoastră de internet, trebuie să obțineți mai întâi un cod care să vă permită implementarea conversațiilor în codul paginii de internet. De regulă, puteți obține acest cod când vă înregistrați și abonați la programul respectiv. Este important locul unde se încorporează codul pentru a știi unde vor fi afișate conversațiile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se instalează funcția de conversații pe o pagină de internet WordPress?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Extensia în sine pentru pagina de internet WordPress este gratuită, însă trebuie achiziționat un abonament pentru a utiliza sistemul de conversații. După înregistrarea și activarea extensiei, puteți modifica aspectul ferestrei de conversații.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele utilizării conversațiilor directe pe pagina mea de internet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avantajele utilizării conversațiilor directe sunt: 1. abilitatea de a transfer fișiere direct, 2. asistență multilingvă, 3. posibilitatea de a adăuga un alt consultant la conversație pentru a ajuta la soluționarea problemei, 4. accesarea de pe dispozitive diverse și din locuri diferite, de exemplu, când nu se poate efectua un apel telefonic 5. efectuarea de analize și accesarea istoricului comunicărilor cu clientul, 6. oportunități mai bune de marketing, 7. obținerea de informații și date despre clienți, 8. sporirea eficienței de lucru a echipei de servicii pentru clienți, 9. mulți clienți aleg conversațiile directe ca cea mai bună formă de comunicare, 10. posibilitatea de a discuta pe durata achiziției.” } }] }

FAQ

Cum integrez o casetă de conversații pe pagina mea de internet?

Pentru a integra conversațiile pe pagina dumneavoastră de internet, trebuie să obțineți mai întâi un cod care să vă permită implementarea conversațiilor în codul paginii de internet. De regulă, puteți obține acest cod când vă înregistrați și abonați la programul respectiv. Este important locul unde se încorporează codul pentru a știi unde vor fi afișate conversațiile.

Cum se instalează funcția de conversații pe o pagină de internet WordPress?

Extensia în sine pentru pagina de internet WordPress este gratuită, însă trebuie achiziționat un abonament pentru a utiliza sistemul de conversații. După înregistrarea și activarea extensiei, puteți modifica aspectul ferestrei de conversații.

Care sunt avantajele utilizării conversațiilor directe pe pagina mea de internet?

Avantajele utilizării conversațiilor directe sunt: 1. abilitatea de a transfer fișiere direct, 2. asistență multilingvă, 3. posibilitatea de a adăuga un alt consultant la conversație pentru a ajuta la soluționarea problemei, 4. accesarea de pe dispozitive diverse și din locuri diferite, de exemplu, când nu se poate efectua un apel telefonic 5. efectuarea de analize și accesarea istoricului comunicărilor cu clientul, 6. oportunități mai bune de marketing, 7. obținerea de informații și date despre clienți, 8. sporirea eficienței de lucru a echipei de servicii pentru clienți, 9. mulți clienți aleg conversațiile directe ca cea mai bună formă de comunicare, 10. posibilitatea de a discuta pe durata achiziției.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație