Cine sunt colaboratorii?
În cadrul LiveAgent există multe tipuri de agenți și de roluri. Colaboratorul este un tip special de agent cu drepturi diferite în LiveAgent.
Colaboratorii au aproape aceleași drepturi ca agenții, însă există câteva diferențe. Colaboratorii nu au posibilitatea de a comunica cu clienții, ci doar la nivel intern, cu alți reprezentanți ai serviciului clienți. De asemenea, ei pot adăuga, șterge propriile anexe sau pot vizualiza informațiile clienților. Adesea, aceștia adaugă comentarii interne care să ajute la soluționarea problemelor sesizate de clienți.
Frequently asked questions
Ce semnifică termenul de ”colaboratori”?
Colaboratorii sunt persoane care lucrează cu alți oameni la un anumit proiect sau pentru un anumit scop. Colaboratorul este un tip special de agent care nu poate contacta clienți. De obicei acesta tratează probleme la nivel intern.
Cum să setați colaboratorii în LiveAgent?
A seta un colaborator în LiveAgent este ca și când atribuiți cuiva noi drepturi. Acest lucru poate fi realizat de administrator accesând panoul LiveAgent de la secțiunea de configurare.
Cum să accesați lista colaboratorilor în LiveAgent?
Pentru a avea acces la lista colaboratorilor, trebuie să aveți un rol atribuit în sistem. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să accesați meniul "Configurare" și să selectați opțiunea "Agenți". La următorul pas, dați click pe "creați un agent" și selectați un rol pentru acesta, care poate fi fie de administrator fie de posesor.
Expert note
Colaboratorii sunt agenți LiveAgent cu drepturi diferite, care pot interacționa intern, dar nu și cu clienții. Ei adaugă comentarii și pot vizualiza informații despre clienți.

Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.
LiveAgent oferă un software de asistență și chat live pentru industria valutară care permite comunicarea între comercianți și brokeri. Platforma are un serviciu clienți 24/7, reduce timpul de răspuns și îmbunătățește promovarea afacerii valutare. În plus, textul oferă cele mai bune practici de îmbunătățire a performanței asistenței pentru clienți, inclusiv integrări eficiente, grupuri de asistență dedicate și utilizarea răspunsurilor predefinite. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Compania LiveAgent oferă software și servicii pentru serviciul clienților și înțelege importanța serviciului și suportului pentru clienți pentru a obține satisfacția clienților și a îmbunătăți afacerea. Programele de fidelizare și centrul de servicii pentru clienți sunt esențiale pentru a menține clienții existenți și a crește vânzările. Investiția în instrumente adecvate și în auto-asistență poate contribui la îmbunătățirea serviciului de suport clienți.