Cine sunt colaboratorii?
În cadrul LiveAgent există multe tipuri de agenți și de roluri. Colaboratorul este un tip special de agent cu drepturi diferite în LiveAgent.
Colaboratorii au aproape aceleași drepturi ca agenții, însă există câteva diferențe. Colaboratorii nu au posibilitatea de a comunica cu clienții, ci doar la nivel intern, cu alți reprezentanți ai serviciului clienți. De asemenea, ei pot adăuga, șterge propriile anexe sau pot vizualiza informațiile clienților. Adesea, aceștia adaugă comentarii interne care să ajute la soluționarea problemelor sesizate de clienți.
Frequently Asked Questions
Ce semnifică termenul de ”colaboratori”?
Colaboratorii sunt persoane care lucrează cu alți oameni la un anumit proiect sau pentru un anumit scop. Colaboratorul este un tip special de agent care nu poate contacta clienți. De obicei acesta tratează probleme la nivel intern.
Cum să setați colaboratorii în LiveAgent?
A seta un colaborator în LiveAgent este ca și când atribuiți cuiva noi drepturi. Acest lucru poate fi realizat de administrator accesând panoul LiveAgent de la secțiunea de configurare.
Cum să accesați lista colaboratorilor în LiveAgent?
Pentru a avea acces la lista colaboratorilor, trebuie să aveți un rol atribuit în sistem. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să accesați meniul "Configurare" și să selectați opțiunea "Agenți". La următorul pas, dați click pe "creați un agent" și selectați un rol pentru acesta, care poate fi fie de administrator fie de posesor.
Notă de expert
Colaboratorii sunt agenți LiveAgent cu drepturi diferite, care pot interacționa intern, dar nu și cu clienții. Ei adaugă comentarii și pot vizualiza informații despre clienți.

LiveAgent este un software popular pentru gestionarea serviciului clienților, oferind caracteristici mobile și integrări utile. Utilizarea și învățarea acestuia este ușoară prin portalul de asistență. În plus, există opțiuni precum telecomunicațiile VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor. Construiți-vă contul LiveAgent acum și experimentați toate canalele de comunicare disponibile.
LiveAgent is a comprehensive customer contact and management solution that includes customized contact fields, call quality evaluation, customer information, and an internal knowledge base. The company offers both the LiveAgent audit journal program and the reporting service for customer support. With 11 reporting functions and the ability to track SLA compliance and identify areas for improvement, LiveAgent helps businesses improve customer experiences, agent efficiency, sales, and satisfaction. A free demonstration is available to learn more about the solution and create a measurable plan for task-specific concentration.
LiveAgent oferă chat live pentru comerț electronic și servicii, facilitând comunicarea cu clienții și creșterea satisfacției lor. Camerele de conversații web sunt locuri pe internet unde utilizatorii cu un subiect comun pot comunica și pot fi încorporate în pagini de internet. Există mai multe metode de a crea o cameră de conversații web, de la instrumente special pregătite la definirea obiectivelor și utilizarea instrumentelor pregătite.