Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Coada

Ce este o coadă?

Coada este lista de mesaje primite de personalul dvs. de asistență. Un client vă poate contacta prin Facebook, Twitter, email, etc. pentru problemele pe care le are. Mesajele se vor afișa în coadă. Echipa de asistență a unei companii petrece cel mai mult timp la coadă pentru a-și ajuta clienții mai bine, rezolvând problemele pe care le întâmpină.

De asemenea, există posibilitatea de a filtra coada pentru anumiți agenți. De exemplu, unul dintre agenți ar putea avea cunoștințe mai bune despre un anumit produs, așa că i se vor atribui problemele la care se pricepe mai bine. În acest fel, va crește și nivelul de satisfacție al clientului.

Întrebări frecvente

Ce este o coadă?

O coadă este o listă de mesaje care au fost trimise de clienți către echipa de asistență. Aceasta permite organizarea și gestionarea mesajelor într-o anumită ordine. De asemenea, se poate să filtrați coada pentru anumiți agenți, de exemplu, unde un agent este calificat într-un anumit domeniu. Acest lucru are impact asupra creșterii sarisfacției clienților.

 

În ce mod puteți utiliza o coadă pentru a îmbunătăți experiența clienților?

Gestionarea în coadă îmbunătățește calitatea așteptărilor clienților. Ținerea sub control este favorizată de menținerea utilizatorului activ în așteptare. Acest luru se poate realiza datorită soluțiilor multimedia care vor atrage clientul. În plus, este importantă informarea clientului în legătură cu timpul și locul de așteptare. De asemenea, este important ca timpul de așteptare să nu fie prea lung pentru a evita frustrarea clienților.

 

Cum puteți verifica o coadă în LiveAgent?

În panoul LiveAgent aveți acces la numărul de clienți care așteaptă timpul live sau apelurile ulterioare. Acesta este afișat în colțul din dreapta sus al panoului. Dacă fiecare agent este ocupat, clienții trebuie să aștepte până când unul dintre ei are loc pentru contact.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație