Ce este ciclul de viață al unui tichet?
Un tichet poate trece prin diferite faze pe parcursul ciclului său de viață. De obicei, atunci când un tichet apare pentru prima dată, statusul său este Nou. Odată ce un agent răspunde la tichet, statusul acestuia se schimbă în răspuns. Dacă un client răspunde înapoi la același tichet, statusul acestuia se schimbă în deschis. După aceea, un agent poate fie să răspundă din nou la tichet (și același proces continuă), fie să rezolve pur și simplu tichetul, iar statusul acestuia se va schimba în Rezolvat.
Opțional, pe parcursul ciclului de viață al tichetului, acesta poate fi amânat pentru mai târziu, marcat ca spam, șters sau eliminat.
Toate acțiunile asociate cu tichetul sunt marcate cu o marcă de timp în firul tichetului.

Frequently Asked Questions
Cum se definește ciclul de viață al unui tichet?
Ciclul de viață al tichetului reprezintă toate fazele prin care trece fiecare tichet care ajunge la serviciul clienți. Atunci când apare pentru prima dată, tichetul primește statusul "Nou", iar următoarele etape ale ciclului de viață sunt "Deschis", "Răspuns", "Rezolvat" și "Amânat".
De ce ar trebui să analizați ciclul de viață al tichetelor?
Analiza ciclului de viață al tichetelor permite determinarea tipului de tichete care apar cel mai des, dacă acestea sunt dificil de rezolvat sau dacă oferă posibilitatea unui răspuns rapid.
Puteți verifica ciclul de viață al unui tichet în LiveAgent?
În LiveAgent puteți verifica ciclul de viață al tichetelor. Toate acțiunile legate de un anumit tichet sunt marcate cu o ștampilă de timp lângă fiecare tichet.
Notă de expert
Ciclul de viață al tichetului reprezintă toate fazele prin care trece tichetul în serviciul clienți, inclusiv statusurile Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat și Amânat.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.