Ce este ciclul de viață al unui tichet?
Un tichet poate trece prin diferite faze pe parcursul ciclului său de viață. De obicei, atunci când un tichet apare pentru prima dată, statusul său este Nou. Odată ce un agent răspunde la tichet, statusul acestuia se schimbă în răspuns. Dacă un client răspunde înapoi la același tichet, statusul acestuia se schimbă în deschis. După aceea, un agent poate fie să răspundă din nou la tichet (și același proces continuă), fie să rezolve pur și simplu tichetul, iar statusul acestuia se va schimba în Rezolvat.
Opțional, pe parcursul ciclului de viață al tichetului, acesta poate fi amânat pentru mai târziu, marcat ca spam, șters sau eliminat.
Toate acțiunile asociate cu tichetul sunt marcate cu o marcă de timp în firul tichetului.
Frequently Asked Questions
Cum se definește ciclul de viață al unui tichet?
Ciclul de viață al tichetului reprezintă toate fazele prin care trece fiecare tichet care ajunge la serviciul clienți. Atunci când apare pentru prima dată, tichetul primește statusul "Nou", iar următoarele etape ale ciclului de viață sunt "Deschis", "Răspuns", "Rezolvat" și "Amânat".
De ce ar trebui să analizați ciclul de viață al tichetelor?
Analiza ciclului de viață al tichetelor permite determinarea tipului de tichete care apar cel mai des, dacă acestea sunt dificil de rezolvat sau dacă oferă posibilitatea unui răspuns rapid.
Puteți verifica ciclul de viață al unui tichet în LiveAgent?
În LiveAgent puteți verifica ciclul de viață al tichetelor. Toate acțiunile legate de un anumit tichet sunt marcate cu o ștampilă de timp lângă fiecare tichet.
Expert’s note
Ciclul de viață al tichetului reprezintă toate fazele prin care trece tichetul în serviciul clienți, inclusiv statusurile Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat și Amânat.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.