Ce este un chat live pe web?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Cum pot avea chat live pe site-ul meu?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Cum pot crea un chat live?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
De ce este important chat-ul live?
Cele mai multe întreprinderi din zilele noastre folosesc chat-ul live pe web ca un canal de comunicare instantanee cu clienții, deoarece este o metodă rapidă, eficientă și rentabilă de a transforma vizitatorii site-ului în clienți plătitori.
Care sunt beneficiile chat-ului live?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently asked questions
Ce înseamnă chat live pe web?
Chat-ul pe web este un software care permite vizitatorilor site-ului web al unei companii să comunice rapid cu echipa de asistență. Este convenabil atât pentru o companie care poate implementa cu ușurință un chat pe site-ul său web, cât și pentru clienții care o pot face cu ușurință. Nu este nevoie să folosiți un software suplimentar care poate fi descărcat pentru a activa un chat live pe web - totul se întâmplă pe site-ul web, deci este suficient un browser web.
Care sunt tipurile de chat live pe web?
Există trei tipuri principale de chat live pe web. Primul este chat-ul informațional, care este cel mai simplu tip. Acesta are rolul de a furniza informații și de a răspunde la întrebările vizitatorilor site-ului. Al doilea tip este un chat de vânzări în care clientul poate primi o recomandare de produs. Agenții ar trebui atunci să se caracterizeze prin cunoștințe și abilități de vânzare. Ultimul tip de chat este cel de servicii pentru clienți, adică se bazează pe ajutorarea clienților cu problemele lor legate de achiziționarea produsului, sau cu produsul și serviciul în sine.
Puteți utiliza chat-ul live pe web folosind LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți folosi chat-ul live pe internet. Astfel, clienții pot contacta agenții în timp real și pot obține un răspuns la întrebările lor. Chat-ul live LiveAgent este liber configurabil și are, de asemenea, opțiunea de a încărca fișiere care permit clientului să vizualizeze mai bine problema.
Expert note
Chat-ul live pe web este un instrument important de comunicare între clienți și reprezentanții de asistență. Folosit corect, poate îmbunătăți experiența clienților și crește satisfacția lor.

LiveAgent este un software pentru serviciul clienților care oferă sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire, aplicații pentru centre de apeluri primite și multe altele. Compania oferă și un program de afiliere și parteneriat, cu recenzii ale clienților și premii, precum și un blog și seminarii web. LiveAgent are și caracteristici de securitate și confidențialitate GDPR. Utilizatorii pot începe un proces de înregistrare și instalare a contului LiveAgent pentru a începe să utilizeze toate funcționalitățile oferite.
Cel Mai Bun Chat Live Pentru Magazinele Shopify
LiveAgent este software-ul de asistență pentru IMM-uri cel mai apreciat și recenzat în 2020, oferind conectivitate pe toate canalele de comunicare și funcții suplimentare. Cu opțiuni de planuri diverse, inclusiv o combinație de chat live și sistem de ticketing sau caracteristici all-inclusive, LiveAgent oferă cele mai bune rezultate pentru banii cheltuiți.
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Chat-ul live online este o modalitate eficientă de comunicare cu reprezentanții companiilor, oferind oportunitatea unui răspuns rapid și a furnizării informațiilor necesare privind produsele și serviciile. LiveAgent oferă opțiuni gratuite pentru chat-ul live online, inclusiv camera de chat și chat-ul video live pentru clienții ce au nevoie de asistență tehnică. Folosit ca instrument popular de asistență pentru clienți, chat-ul live este preferat de peste 42% dintre aceștia și este utilizat frecvent de consumatorii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani.