Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canale

Ce sunt canalele?

E-mailuri, mesaje Facebook, Twitter, chat-uri prin LiveAgent, apeluri prin LiveAgent și multe altele. Acestea sunt modalități ușoare de conectare cu clienții și sunt numite și Canale. Problemele clienților pot fi rezolvate rapid și ușor de către personalul de serviciu clienți. Monitorizați utilizarea canalelor și găsiți care este cel mai popular pentru clienții dvs. Interacțiunea dintre clienți și companie devine mai interesantă.

Tichetele înregistrează și stochează toate modurile de comunicare între companie și clienți. Aflați mai multe despre Tichete în LiveAgent.

Canale

Întrebări frecvente

Ce sunt canalele? (Ne referim la canale de comunicare: e-mail, chat live, apel etc.)

Canalele sunt modalități prin care vă puteți conecta cu clientul dvs. Acestea includ e-mailuri, mesaje de rețele sociale (Facebook, Twitter), chaturi și apeluri telefonice. Monitorizați ce canale sunt cele mai populare în rândul clienților dvs. și ajustați comunicarea pentru aceștia.

Ce canale sunt acoperite de LiveAgent?

Canalele suportate de LiveAgent sunt: ​​e-mail, formular de contact, chat, chat video, apeluri vocale, Facebook și Twitter.

Ce canal este cel mai preferat de utilizatori?

Depinde de mulți factori. Unul dintre cele mai populare canale printre clienți sunt Facebook și Messenger. Mulți clienți aleg să își rezolve problemele prin intermediul rețelelor sociale. WhatsApp devine din ce în ce mai popular în rândul clienților, iar mărcile care oferă acest tip de comunicare pot construi un avantaj competitiv. Mesajul text este, de asemenea, popular. Nu uitați importanța e-mailului, care este apreciat în special în cazuri mai complicate. Comunicarea prin e-mail permite un răspuns cuprinzător cu mai multe atașamente, dacă este necesar.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație