Ce reprezintă un bug?
O eroare, o greșeală sau un eșec al unui program de calculator care cauzează rezultate nedorite, accidentale se numește bug. Produce probleme utilizatorilor și clienților. Bug-urile apar ca urmare a unor erori efectuate în codul sursă al programului și pot duce la o prăbușire sau înghețare a sistemului. Uneori, bug-urile nu sunt reali, prin urmare este important să aflați cât mai multe despre ei pentru a-i putea elimina.
FAQ
Ce reprezintă un bug?
Bug, în domeniul IT înseamnă o breșă într-un program sau echipament. Un comportament neașteptat apare ca urmare a existenței unui bug. Un astfel de comportament este inadecvat și opusul a cum ar trebui să funcționeze.
De ce trebuie să evităm bug-urile?
Nu orice greșeală poate fi evitată. Deseori este independentă de acțiunile noastre, însă multe greșeli pot fi evitate. De ce este acest lucru important? Erorile care apar în sistem sau pe website provoacă pierderi. În timp ce o eroare pe termen scurt nu va periclita compania într-un mod semnificativ, o eroare de mare amploare și pe termen lung poate provoca pierderi financiare semnificative, precum și pierderea clienților.
Cum să accesați o listă a bug-urilor în LiveAgent?
O listă a noilor funcționalități și bug-uri rezolvați poate fi regăsită în istoricul modificărilor, accesând link-ul https://dev.ladesk.com/all/. Este indicat să verificați frecvent dacă apar erori.
Expert’s note
Un bug este o eroare care apare din cauza unui cod sursă greșit și poate duce la prăbușirea sau înghețarea sistemului. Este important să fie monitorizate pentru a fi eliminate.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.