Ce reprezintă un bug?
O eroare, o greșeală sau un eșec al unui program de calculator care cauzează rezultate nedorite, accidentale se numește bug. Produce probleme utilizatorilor și clienților. Bug-urile apar ca urmare a unor erori efectuate în codul sursă al programului și pot duce la o prăbușire sau înghețare a sistemului. Uneori, bug-urile nu sunt reali, prin urmare este important să aflați cât mai multe despre ei pentru a-i putea elimina.
FAQ
Ce reprezintă un bug?
Bug, în domeniul IT înseamnă o breșă într-un program sau echipament. Un comportament neașteptat apare ca urmare a existenței unui bug. Un astfel de comportament este inadecvat și opusul a cum ar trebui să funcționeze.
De ce trebuie să evităm bug-urile?
Nu orice greșeală poate fi evitată. Deseori este independentă de acțiunile noastre, însă multe greșeli pot fi evitate. De ce este acest lucru important? Erorile care apar în sistem sau pe website provoacă pierderi. În timp ce o eroare pe termen scurt nu va periclita compania într-un mod semnificativ, o eroare de mare amploare și pe termen lung poate provoca pierderi financiare semnificative, precum și pierderea clienților.
Cum să accesați o listă a bug-urilor în LiveAgent?
O listă a noilor funcționalități și bug-uri rezolvați poate fi regăsită în istoricul modificărilor, accesând link-ul https://dev.ladesk.com/all/. Este indicat să verificați frecvent dacă apar erori.
Notă de expert
Un bug este o eroare care apare din cauza unui cod sursă greșit și poate duce la prăbușirea sau înghețarea sistemului. Este important să fie monitorizate pentru a fi eliminate.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.