Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Brand

Ce este un brand?

Există multe definiții ale cuvântului brand. Ar putea fi un design, un simbol sau multe altele. Ar putea fi ca o promisiune către clienți. Brand-urile trebuie să fie vizibile, speciale, atrăgătoare și mai mult de atât. Întreprinderile mici pot construi cu ușurință un brand prin intermediul rețelelor de socializare, recenziilor online și, bineînțeles, printr-un serviciu pentru clienți perfect. Un serviciu pentru clienți excelent poate fi un mare avantaj competitiv pentru ei.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un brand?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un brand este modul în care o organizație, o companie sau o persoană percepută de mediu și de cei care au experiență cu acesta. Un brand este mai mult decât un nume, este și despre sentimentele pe care o anumită companie sau persoană le evocă la destinatari. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să construiți un brand?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Construirea unui brand ar trebui să fie bine gândită și să se concentreze asupra pașilor specifici care trebuie făcuți. Dacă știți deja ce va face exact compania dvs. răspundeți la înrebarea care este grupul dvs. țintă și cercetați-l cu atenție. Acest pas vă va ajuta să alegeți numele companiei, sloganul, designul logo-ului și întreaga identitate vizuală. De asemenea, este extrem de important să definiți scopul și personalitatea mărcii dvs. O analiză aprofundată a concurenței poate fi, de asemenea, utilă.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este important un brand puternic? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În primul rând, a avea un brand puternic crește recunoașterea clienților. Dacă potențialii clienți și clienții dvs. cunosc brand-ul, ei îl pot alege de bunăvoie. Apoi, brand-ul dvs. poate construi un avantaj competitiv solid pe piață. Dacă serviciile dvs. sunt recunoscute pe scară largă, vânzările dvs. pot crește. Brand-urile puternice tind să împărtășească clienților valorile și să atragă un grup puternic de urmăritori, ceea ce duce la construirea unei comunități loiale în jurul brand-ului. O mai bună credibilitate crește disponibilitatea clienților de a cumpăra și de a interacționa cu brand-ul, iar brand-ul însăși poate mai ușor să introducă produse noi, servicii și actualizări. ” } }] }

FAQ (Întrebări frecvente)

Ce este un brand?

Un brand este modul în care o organizație, o companie sau o persoană percepută de mediu și de cei care au experiență cu acesta. Un brand este mai mult decât un nume, este și despre sentimentele pe care o anumită companie sau persoană le evocă la destinatari.

Cum să construiți un brand?

Construirea unui brand ar trebui să fie bine gândită și să se concentreze asupra pașilor specifici care trebuie făcuți. Dacă știți deja ce va face exact compania dvs. răspundeți la înrebarea care este grupul dvs. țintă și cercetați-l cu atenție. Acest pas vă va ajuta să alegeți numele companiei, sloganul, designul logo-ului și întreaga identitate vizuală. De asemenea, este extrem de important să definiți scopul și personalitatea mărcii dvs. O analiză aprofundată a concurenței poate fi, de asemenea, utilă.

De ce este important un brand puternic?

În primul rând, a avea un brand puternic crește recunoașterea clienților. Dacă potențialii clienți și clienții dvs. cunosc brand-ul, ei îl pot alege de bunăvoie. Apoi, brand-ul dvs. poate construi un avantaj competitiv solid pe piață. Dacă serviciile dvs. sunt recunoscute pe scară largă, vânzările dvs. pot crește. Brand-urile puternice tind să împărtășească clienților valorile și să atragă un grup puternic de urmăritori, ceea ce duce la construirea unei comunități loiale în jurul brand-ului. O mai bună credibilitate crește disponibilitatea clienților de a cumpăra și de a interacționa cu brand-ul, iar brand-ul însăși poate mai ușor să introducă produse noi, servicii și actualizări.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație