Ce este autentificarea la distanță?
Când doriți să vă autentificați utilizatorii, nu trebuie să faceți acest lucru direct din aplicația dvs. Autentificarea la distanță permite utilizatorilor să se conecteze prin platforme externe. Acestea includ furnizorii de conectare unică la rețelele de socializare, cum ar fi Facebook sau Google și conectarea unică la Enterprise folosind JSON WEB Token (JWT) sau Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently asked questions
Ce este autentificarea la distanță?
Autentificarea la distanță este capacitatea de a vă conecta la aplicație prin intermediul platformelor externe. Nu este necesar să creați un cont special pentru o platformă.
Care sunt beneficiile autetificării la distanță?
Autentificarea la distanță permite accesul mai ușor la aplicație și un timp mai scurt pentru a configura un cont pe o anumită platformă. Vă permite să depanați locații la distanță. Facilitează munca la distanță a angajaților și cooperarea.
LiveAgent permite autentificarea la distanță?
LiveAgent permite autentificarea la distanță. Aceasta reprezintă o comoditate în munca agentului care introduce un confort mai mare, de exemplu în munca la distanță.
Expert note
Autentificarea la distanță permite utilizatorilor să se conecteze prin platforme externe, fără a fi necesar să creeze un cont special. Oferă o experiență simplă și rapida de autentificare.

Software-ul nostru de ticketing simplifică cererile clienților și le permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul, bazându-se pe brandingul lor. În plus, avem o bază solidă de informații relevante, care îmbunătățește satisfacția clienților prin oferirea de soluții auto-ajutorare, cum ar fi întrebările frecvente și forumurile comunității.
Validator de parole și jurnal de audit
Textul oferă două liste de verificare pentru apelurile de vânzări și auditul serviciului clienți. În privința apelurilor de vânzări, este recomandat să căutați contacte, să pregătiți o propunere unică de valoare și să identificați obiectivele și provocările clienților. Pentru auditul serviciului clienți, trebuie stabilite obiective și un plan măsurabil, iar unele instrumente utile includ matrici, rapoarte și fișe de echipă. LiveAgent oferă soluții utile pentru aceste procese.
Serviciu clienți la sediu vs serviciu clienți la distanță
Serviciul clienți de calitate este esențial pentru a îmbunătăți experiența clienților și menține profitabilitatea. Companiile trebuie să ofere opțiuni de suport multiple și să ofere soluții de la prima interacțiune și suport prin mai multe canale. Munca de la distanță a devenit o necesitate, ceea ce a dus la o creștere a utilizării programelor de asistență de la distanță. Este important să acordați timp și sprijin pentru a ajuta angajații noi să se adapteze la cultura și procedurile companiei.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.