Ce este asistența tehnică?
Există mai multe tipuri de asistență pentru clienți. Unul dintre acestea este asistența IT, cunoscută și sub numele de asistență tehnică, care reprezintă un ajutor tehnic pentru clienți. Acesta este furnizat de experți în informatică bine pregătiți. Companiile își pot angaja proprii reprezentanți de asistență IT sau pot avea un contract cu o altă companie de asistență IT.
Principalele tipuri de asistență IT sunt: orele de lucru în bloc, serviciile gestionate, timpul și materialele (denumite și Call in). Timpul și materialele reprezintă un tip de asistență foarte comun, în care clienții plătesc materialele și tariful pe bază de tehnician. În cazul orelor în bloc, clienții plătesc pentru o anumită perioadă de timp (ore), pe care o pot utiliza.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă asistența IT?
Asistența IT reprezintă furnizarea de asistență în domeniul tehnologiei informației. În mod obișnuit, implică cazuri care includ calculatoare, laptopuri, software și aplicații. Suportul IT este conceput pentru a oferi asistență tehnică directă.
Care sunt elementele asistenței IT?
Există multe elemente de asistență IT. Primul poate include procese interdependente de sprijinire a serviciilor care au obiective diferite în funcție de domeniul de furnizare a serviciilor pe care îl vizează. Un alt element este managementul automatizat al configurației, care vă permite să păstrați informații despre starea dispozitivelor și aplicațiilor aflate în întreaga infrastructură IT și capacitatea de a susține mai multe operațiuni IT. Al treilea element este capacitatea de colectare a datelor, care permite colectarea de informații locale și trimiterea lor către un depozit central.
Care sunt beneficiile asistenței IT?
Beneficiile asistenței IT includ costuri de operare mai mici, precum și costuri mai mici cu forța de muncă, o mai bună orientare a afacerii, un risc mai mic al activităților, permite, de asemenea, dezvoltarea resurselor, crește eficiența serviciului pentru clienți și gestionarea problemelor emergente, precum și eficiența serviciului pentru clienți.
Notă de expert
Asistența IT reprezintă un ajutor tehnic pentru clienți, furnizat de experți în informatică. Beneficiile includ costuri mai mici și dezvoltarea resurselor.

Software de asistență la sediu
Centrul de asistență monitorizează activitatea clienților și agenților, oferind date utile despre funcționarea serviciului. Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură și flexibilitate, economisind timp și bani.