Ce reprezintă aprecierile?
Criticile și aprecierile reprezintă un mod grozav de a explica ceea ce simțiți despre o companie, produse sau servicii. Aprecierile reprezintă opusul criticilor. Faptul că primiți aprecieri din partea clienților este motivant pentru personalul din departamentul de suport clienți și manageri și înseamnă că acei clienți au fost cu adevărat mulțumiți. Dezvoltarea aptitudinilor, tehnologiei, cunoștințelor este foarte importantă.

Frequently Asked Questions
Ce reprezintă aprecierile?
Aprecierile reprezintă complimente făcute de clienți la adresa companiei atunci când aceștia sunt mulțumiți de suportul primit. Dacă serviciul dvs. de suport clienți este unul de top, cel mai probabil clienții îl vor aprecia. Acest lucru reprezintă cel mai bun feedback din partea clienților.
Cum pot clienții oferi aprecieri?
Clienții îți pot exprima aprecierea în mai multe moduri. În funcție de canalul de comunicație, clientul poate spre exemplu să lase un review pe Google sau pe Facebook, să trimită un email direct departamentului de suport, să scrie pe chat sau să-și exprime părerea prin telefon.
Cum ar trebui să reacționeze un agent de suport la complimente?
Răspunsurile neîntârziate la aprecierile și complimentele clienților reprezintă un prim pas pentru a face clienții să se simtă și mai apreciați. Puteți lua în calcul varianta de a oferi clienților o reducere, un cadou sau un avantaj pe viață.
Notă de expert
O apreciere din partea clienților poate fi o sursă importantă de motivație și poate contribui la creșterea satisfacției și loialității acestora. Oferiți clienților recunoștința lor, utilizând cuvinte potrivite și gesturi simbolice.

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Mulțumiri pentru feedback-ul pozitiv! Opiniile clienților sunt valoroase pentru noi și ne ajută să ne dezvoltăm. Vă mulțumim pentru sprijin și alegerea de a fi la înălțimea așteptărilor.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Scorul de satisfacție a clienților
KPI-uri și feedback-ul clienților sunt chei pentru protejarea reputației brandului. Viteza de răspuns și satisfacția clienților sunt cruciale pentru succesul în serviciul pentru clienți. Utilizarea instrumentelor adecvate și motivarea angajaților ajută la asigurarea unui serviciu de calitate. Scorul de satisfacție al clienților este utilizat pentru a evalua experiența clienților și pentru a face modificări în consecință.
Evaluarea satisfacției clienților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel pentru îmbunătățirea relațiilor și vânzărilor. Evaluarea satisfacției clienților este o modalitate excelentă de a măsura eficiența agenților dvs. Îmbunătățiți-vă serviciul colectând feedback și evaluări de la clienți.