Ce reprezintă aprecierile?
Criticile și aprecierile reprezintă un mod grozav de a explica ceea ce simțiți despre o companie, produse sau servicii. Aprecierile reprezintă opusul criticilor. Faptul că primiți aprecieri din partea clienților este motivant pentru personalul din departamentul de suport clienți și manageri și înseamnă că acei clienți au fost cu adevărat mulțumiți. Dezvoltarea aptitudinilor, tehnologiei, cunoștințelor este foarte importantă.

Frequently asked questions
Ce reprezintă aprecierile?
Aprecierile reprezintă complimente făcute de clienți la adresa companiei atunci când aceștia sunt mulțumiți de suportul primit. Dacă serviciul dvs. de suport clienți este unul de top, cel mai probabil clienții îl vor aprecia. Acest lucru reprezintă cel mai bun feedback din partea clienților.
Cum pot clienții oferi aprecieri?
Clienții îți pot exprima aprecierea în mai multe moduri. În funcție de canalul de comunicație, clientul poate spre exemplu să lase un review pe Google sau pe Facebook, să trimită un email direct departamentului de suport, să scrie pe chat sau să-și exprime părerea prin telefon.
Cum ar trebui să reacționeze un agent de suport la complimente?
Răspunsurile neîntârziate la aprecierile și complimentele clienților reprezintă un prim pas pentru a face clienții să se simtă și mai apreciați. Puteți lua în calcul varianta de a oferi clienților o reducere, un cadou sau un avantaj pe viață.
- Aprecierea clienților - Cum Să Spuneți Mulțumesc (30 de Idei)
- Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent - LiveAgent
- Cum Să Strângeți Recenzii (Ghid Nou)
- Evaluarea Satisfacției Clienților [Explicată]
- Răspuns la feedback pozitiv în social media (Șabloane)
- Cum Să Folosiți Stimulentele Pentru Clienți (+Exemple)
- Competențe de Asistență Clienți [Explicație]
- Cunoașterea Clientului [Explicată]