Ce este o aplicație de asistență?
O aplicație de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona un anumit tip de fișier, altul decât fișierele HTML, GIF, fișiere de imagine JPEG – pentru a gestiona tipuri de fișiere pe care browserul nu le poate gestiona. Este necesar să descărcați o aplicație de asistență și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta rulează în propria fereastră ca program individual. Alternativa unei aplicații de asistență este un plug-in. Acesta rulează automat în fereastra browserului.
Frequently asked questions
Cum se definește aplicația de asistență?
Aplicația de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona fișierele pe care browserul nu le poate gestiona. Pentru ca programul să funcționeze, este necesar să descărcați aplicația și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta funcționează ca un program individual. O alternativă la aplicația de asistență este un plugin.
Care este rolul aplicației de asistență?
Aplicația de asistență sprijină funcționarea programului de servicii pentru clienți. Aceasta permite contactul direct cu clientul și gestionarea acestor contacte. Datorită acesteia, puteți opera în afara mediului browserului web, dacă există o astfel de necesitate.
LiveAgent este o aplicație de asistență?
LiveAgent este o aplicație de asistență. Aceasta ajută la desfășurarea unor activități de amploare în domeniul serviciilor pentru clienți. Vă permite să purtați conversații pe mai multe canale, să raportați și să analizați date, să colectați istoricul contactelor cu clienții și să gestionați o echipă de asistență.
Expert note
O aplicație de asistență este un program folosit pentru a gestiona fișiere pe care browserul nu le poate gestiona. Descărcarea și informarea browserului cu privire la numele aplicației este necesară.

Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
Descrierea biroului de asistență
Software-ul de asistență pentru clienți ajută la automatizarea sarcinilor și la creșterea eficienței. Cerințele pentru un post de agent de asistență includ abilități excelente de comunicare și cunoștințe în tehnologie modernă. Biroul de asistență este esențial pentru a oferi servicii excepționale clienților. Agenții de birou de asistență oferă asistență prin diverse canale și au acces la baza de cunoștințe și rapoartele lor de muncă.
Vtiger este un sistem CRM care poate fi integrat cu tabloul de bord LiveAgent pentru a gestiona persoanele de contact, oportunitățile de vânzări și campaniile de marketing, iar avantajele includ creșterea satisfacției și eficienței serviciilor pentru clienți. LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, ce oferă un cont gratuit pentru încercare timp de 7 sau 30 de zile. Pentru a îmbunătăți retenția și fidelizarea clienților, companiile pot utiliza un panou de feedback și sugestii. LiveAgent poate fi integrat cu multe alte instrumente și servicii.