Ce este o aplicație de asistență?
O aplicație de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona un anumit tip de fișier, altul decât fișierele HTML, GIF, fișiere de imagine JPEG – pentru a gestiona tipuri de fișiere pe care browserul nu le poate gestiona. Este necesar să descărcați o aplicație de asistență și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta rulează în propria fereastră ca program individual. Alternativa unei aplicații de asistență este un plug-in. Acesta rulează automat în fereastra browserului.
Frequently asked questions
Cum se definește aplicația de asistență?
Aplicația de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona fișierele pe care browserul nu le poate gestiona. Pentru ca programul să funcționeze, este necesar să descărcați aplicația și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta funcționează ca un program individual. O alternativă la aplicația de asistență este un plugin.
Care este rolul aplicației de asistență?
Aplicația de asistență sprijină funcționarea programului de servicii pentru clienți. Aceasta permite contactul direct cu clientul și gestionarea acestor contacte. Datorită acesteia, puteți opera în afara mediului browserului web, dacă există o astfel de necesitate.
LiveAgent este o aplicație de asistență?
LiveAgent este o aplicație de asistență. Aceasta ajută la desfășurarea unor activități de amploare în domeniul serviciilor pentru clienți. Vă permite să purtați conversații pe mai multe canale, să raportați și să analizați date, să colectați istoricul contactelor cu clienții și să gestionați o echipă de asistență.
- Caracteristici ale Software-ului de Asistență (+Videoclipuri)
- Tichet de asistență [Explicat]
- Serviciul de asistență (Explicații)
- Serviciu Clienți Eficient (Explicație)
- Birou de asistență web (explicație)
- Cerere de Asistență [Explicații
- Birou de Asistență (Explicație)
- Software de Asistență la Sediu (Explicații)