Ce este o aplicație de asistență?
O aplicație de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona un anumit tip de fișier, altul decât fișierele HTML, GIF, fișiere de imagine JPEG – pentru a gestiona tipuri de fișiere pe care browserul nu le poate gestiona. Este necesar să descărcați o aplicație de asistență și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta rulează în propria fereastră ca program individual. Alternativa unei aplicații de asistență este un plug-in. Acesta rulează automat în fereastra browserului.
Frequently Asked Questions
Cum se definește aplicația de asistență?
Aplicația de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona fișierele pe care browserul nu le poate gestiona. Pentru ca programul să funcționeze, este necesar să descărcați aplicația și să informați browserul cu privire la numele aplicației. Acesta funcționează ca un program individual. O alternativă la aplicația de asistență este un plugin.
Care este rolul aplicației de asistență?
Aplicația de asistență sprijină funcționarea programului de servicii pentru clienți. Aceasta permite contactul direct cu clientul și gestionarea acestor contacte. Datorită acesteia, puteți opera în afara mediului browserului web, dacă există o astfel de necesitate.
LiveAgent este o aplicație de asistență?
LiveAgent este o aplicație de asistență. Aceasta ajută la desfășurarea unor activități de amploare în domeniul serviciilor pentru clienți. Vă permite să purtați conversații pe mai multe canale, să raportați și să analizați date, să colectați istoricul contactelor cu clienții și să gestionați o echipă de asistență.
Expert’s note
O aplicație de asistență este un program folosit pentru a gestiona fișiere pe care browserul nu le poate gestiona. Descărcarea și informarea browserului cu privire la numele aplicației este necesară.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.