Ce este o aplicație de chat online?
Aplicația de chat online este un software care permite utilizatorilor să trimită și să primească mesaje online. În prezent, acest tip de aplicație este integrat în fiecare smartphone, este disponibil pentru toată lumea și este foarte popular și preferat. Utilizatorii pot comunica cu alți utilizatori prin intermediul internetului și este o transmisie în timp real de mesaje text, audio sau video. Fiecare aplicație de chat online oferă multe funcții și caracteristici diferite.
Frequently Asked Questions
Care este definiția unei aplicații de chat online?
O aplicație de chat online este o aplicație care vă permite să purtați o conversație în afara browserului dvs. Aceasta vă permite să discutați în timp real, poate avea și o opțiune de partajare a fișierelor, precum și o opțiune de chat video.
Care sunt tipurile de aplicații de chat online?
Aplicația de chat online poate fi de tip text, poate fi un chat video sau poate permite apeluri vocale. De asemenea, aplicația poate combina toate cele trei modalități de comunicare. Printre exemplele de aplicații populare se numără Messenger, WhatsApp și Telegram.
Puteți utiliza o aplicație de chat online în LiveAgent?
Există o aplicație de chat online în LiveAgent. Aplicația este disponibilă pentru Android și iOS. Echipa de servicii pentru clienți poate fi disponibilă și în afara biroului. Datorită acestui fapt, compania poate obține un avantaj față de concurență.
Expert’s note
Aplicația de chat online este o soluție excelentă pentru îmbunătățirea relației cu clienții. LiveAgent oferă chat în timp real și poate îmbunătăți serviciul pentru clienți al companiei dvs.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.