Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analize

Ce sunt analizele?

Analizele, așa numitele rapoarte în LiveAgent, reprezintă o caracteristică excelentă care măsoară satisfacția clienților. Sunt un instrument perfect pentru îmbunătățirea serviciului de asistență pentru clienți și pentru motivarea reprezentanților clienților. Acest instrument colectează informații legate de clienți și performanța biroului de asistență. Apoi le analizează și pregătește o imagine de ansamblu. Analizele conțin diagrame detaliate, grafice, rapoarte, statistici și multe altele. Ajută la monitorizarea performanței agentului și la compararea statisticilor. Cei mai productivi agenți pot fi premiați, iar alți reprezentanți ai clienților pot învăța de la ei. LiveAgent oferă o analiză profesională.

Aflați mai multe despre Analize în LiveAgent.

Analize
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă analizele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analizele reprezintă analiza computerizată sistematică a datelor sau statisticilor. Datorită acestei caracteristici putem interpreta și transfera modele de date care sunt utilizate pentru a sprijini luarea deciziilor. Este folosită pentru a analiza datele de afaceri, astfel încât să puteți descrie, prevede și îmbunătăți rezultatele. Deoarece analiza și optimizarea sunt cheia succesului, analiza ar trebui să joace un rol major în strategia dvs. de servicii pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce funcții de analiză oferă LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Datorită funcției analitice din LiveAgent, puteți analiza mesajele primite și expediate, chaturile și apelurile. De asemenea, puteți verifica rapoartele rezultatelor, sortându-le după timp, canal sau departament. În plus, primiți rapoarte de performanță ale agenților, rapoarte de performanță în funcție de etichetă. Puteți alege perioada din care provin datele, putând reveni chiar în urmă cu un an.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se accesează funcțiile de analiză în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți găsi funcțiile analitice în LiveAgent, în fila „Rapoarte”, apoi trebuie să dați click pe „Prezentare Analize”. De asemenea, puteți evalua rapoartele de performanță și puteți verifica defalcarea evaluărilor clienților.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce înseamnă analizele?

Analizele reprezintă analiza computerizată sistematică a datelor sau statisticilor. Datorită acestei caracteristici putem interpreta și transfera modele de date care sunt utilizate pentru a sprijini luarea deciziilor. Este folosită pentru a analiza datele de afaceri, astfel încât să puteți descrie, prevede și îmbunătăți rezultatele. Deoarece analiza și optimizarea sunt cheia succesului, analiza ar trebui să joace un rol major în strategia dvs. de servicii pentru clienți.

Ce funcții de analiză oferă LiveAgent?

Datorită funcției analitice din LiveAgent, puteți analiza mesajele primite și expediate, chaturile și apelurile. De asemenea, puteți verifica rapoartele rezultatelor, sortându-le după timp, canal sau departament. În plus, primiți rapoarte de performanță ale agenților, rapoarte de performanță în funcție de etichetă. Puteți alege perioada din care provin datele, putând reveni chiar în urmă cu un an.

Cum se accesează funcțiile de analiză în LiveAgent?

Puteți găsi funcțiile analitice în LiveAgent, în fila „Rapoarte”, apoi trebuie să dați click pe „Prezentare Analize”. De asemenea, puteți evalua rapoartele de performanță și puteți verifica defalcarea evaluărilor clienților.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație