Ce este ajutorul pe mobil?
În cazul în care clienții au probleme sau întrebări, aceștia pot contacta serviciul de asistență pentru clienți al companiei prin diverse canale. Dacă au nevoie de asistență pentru o aplicație iOS sau Android, pot folosi un ajutor pe mobil. Au fost rezolvate cele mai frecvente probleme, aspecte și întrebări.

Frequently asked questions
Cum definiți ajutorul pe mobil?
Ajutorul pe mobil este asistența prin intermediul canalelor mobile. În cazul în care clienții au o problemă sau întrebări legate de funcționarea aplicației, sau pot contacta pur și simplu serviciul clienți folosind un dispozitiv mobil. Asistența pe mobil este necesară deoarece utilizarea dispozitivelor mobile este în creștere în raport cu utilizarea desktop-ului.
Ar trebui ca afacerea dvs. să ofere asistență pe mobil?
Cu siguranță, compania dvs. ar trebui să ofere asistență pe mobil. Destinatarii folosesc din ce în ce mai multe dispozitive mobile, așa că este extrem de important să oferiți ajutor prin intermediul aplicațiilor mobile disponibile pe dispozitivele mobile. Datorită acestui lucru, dezvoltați serviciul pentru clienți și îl aduceți la un nivel mai înalt, ceea ce crește satisfacția clienților și, prin urmare, are un impact asupra conversiei.
LiveAgent oferă asistență pe mobil?
LiveAgent oferă o aplicație Android care vă permite să rămâneți în legătură cu persoanele care vă vizitează site-ul web în afara biroului. Datorită acesteia, aveți posibilitatea de a vă contacta clienții de oriunde și de a le oferi asistență constantă.
Expert note
Asistența pe mobil este importantă pentru a crește satisfacția clienților și conversia. Ofertați suport prin aplicații mobile pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți în creștere a utilizării dispozitivelor mobile.

LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
Videoclipuri privind serviciul clienți
Videoclipurile privind serviciul clienți sunt filme care abordează subiectul serviciilor pentru clienți, inclusiv discursuri ale experților și liderilor din industrie, precum și ale unor persoane cu legătură strânsă cu domeniul serviciilor pentru clienți. Acestea sunt materiale care pot sprijini și ajuta la dezvoltarea serviciului pentru clienți și pot fi utilizate pentru îmbunătățirea abilităților și tehnicilor de comunicare. Ele reprezintă o sursă importantă de cunoaștere a tendințelor actuale în domeniul serviciului clienți, datorită cărora îl puteți îmbunătăți. De asemenea, videoclipurile privind serviciul clienți pot fi găsite și în LiveAgent.
LiveAgent este o companie ce oferă servicii de gestionare a relațiilor cu clienții prin diverse instrumente, precum software pentru serviciul clienților și sisteme de telefonie VoIP, autoservire și soluții de asistență mobil. Compania oferă un portal de asistență și suport tehnic, respectând politica GDPR. LiveAgent este o alternativă excelentă la Userlike și CallPage, oferind clienților un sistem de chat live rapid, un sistem de ticketing, integrări și opțiuni de comunicare cu clienții la un preț accesibil. LiveAgent are o perioadă de încercare gratuită de 14 zile sau de 7-30 de zile, fără taxă de instalare și posibilitatea de a anula în orice moment.