Ce este ajutorul pe mobil?
În cazul în care clienții au probleme sau întrebări, aceștia pot contacta serviciul de asistență pentru clienți al companiei prin diverse canale. Dacă au nevoie de asistență pentru o aplicație iOS sau Android, pot folosi un ajutor pe mobil. Au fost rezolvate cele mai frecvente probleme, aspecte și întrebări.

Frequently asked questions
Cum definiți ajutorul pe mobil?
Ajutorul pe mobil este asistența prin intermediul canalelor mobile. În cazul în care clienții au o problemă sau întrebări legate de funcționarea aplicației, sau pot contacta pur și simplu serviciul clienți folosind un dispozitiv mobil. Asistența pe mobil este necesară deoarece utilizarea dispozitivelor mobile este în creștere în raport cu utilizarea desktop-ului.
Ar trebui ca afacerea dvs. să ofere asistență pe mobil?
Cu siguranță, compania dvs. ar trebui să ofere asistență pe mobil. Destinatarii folosesc din ce în ce mai multe dispozitive mobile, așa că este extrem de important să oferiți ajutor prin intermediul aplicațiilor mobile disponibile pe dispozitivele mobile. Datorită acestui lucru, dezvoltați serviciul pentru clienți și îl aduceți la un nivel mai înalt, ceea ce crește satisfacția clienților și, prin urmare, are un impact asupra conversiei.
LiveAgent oferă asistență pe mobil?
LiveAgent oferă o aplicație Android care vă permite să rămâneți în legătură cu persoanele care vă vizitează site-ul web în afara biroului. Datorită acesteia, aveți posibilitatea de a vă contacta clienții de oriunde și de a le oferi asistență constantă.
- Ce reprezintă Softphone-urile? (+Perioadă Gratuită de Probă) | LiveAgent
- Aplicație call center [Explicație]
- Asistență în Aplicație (Explicații)
- Serviciul de asistență (Explicații)
- Helpchat (Explicații)
- SDK pentru Dispozitive Mobile [Explicat]
- Suport prin Chat [Explicație]
- Formularul pentru clienți [Explicat]