Ce este ajutorul pe mobil?
În cazul în care clienții au probleme sau întrebări, aceștia pot contacta serviciul de asistență pentru clienți al companiei prin diverse canale. Dacă au nevoie de asistență pentru o aplicație iOS sau Android, pot folosi un ajutor pe mobil. Au fost rezolvate cele mai frecvente probleme, aspecte și întrebări.

Frequently Asked Questions
Cum definiți ajutorul pe mobil?
Ajutorul pe mobil este asistența prin intermediul canalelor mobile. În cazul în care clienții au o problemă sau întrebări legate de funcționarea aplicației, sau pot contacta pur și simplu serviciul clienți folosind un dispozitiv mobil. Asistența pe mobil este necesară deoarece utilizarea dispozitivelor mobile este în creștere în raport cu utilizarea desktop-ului.
Ar trebui ca afacerea dvs. să ofere asistență pe mobil?
Cu siguranță, compania dvs. ar trebui să ofere asistență pe mobil. Destinatarii folosesc din ce în ce mai multe dispozitive mobile, așa că este extrem de important să oferiți ajutor prin intermediul aplicațiilor mobile disponibile pe dispozitivele mobile. Datorită acestui lucru, dezvoltați serviciul pentru clienți și îl aduceți la un nivel mai înalt, ceea ce crește satisfacția clienților și, prin urmare, are un impact asupra conversiei.
LiveAgent oferă asistență pe mobil?
LiveAgent oferă o aplicație Android care vă permite să rămâneți în legătură cu persoanele care vă vizitează site-ul web în afara biroului. Datorită acesteia, aveți posibilitatea de a vă contacta clienții de oriunde și de a le oferi asistență constantă.
Notă de expert
Asistența pe mobil este importantă pentru a crește satisfacția clienților și conversia. Ofertați suport prin aplicații mobile pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți în creștere a utilizării dispozitivelor mobile.

Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Serviciu clienți pe computer vs. telefon
Majoritatea canalelor de contact cu clienții nu mai necesită laptopuri, ci aplicații de mesagerie și chat live. Echipa de servicii pentru clienți poate migra spre telefon sau păstra laptopul ca instrument principal. Avantajele telefonului include puterea și mobilitatea acestuia.
Aplicații pentru biroul de asistență mobil
Cu aplicația LiveAgent, puteți răspunde la chat-uri și soluționa problemele clienților chiar și atunci când sunteți în afara biroului. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv gamificare și recompense pentru agenți. Utilizatorii au trecut de la ZenDesk pentru nivelul său avansat de automatizare și integrare. Este disponibil pe platformele iOS și Android, cu opțiuni eficiente și rentabile pentru comunicarea și gestionarea clienților.