Ce este agentul software?
Agenții, arhitecturile agenților sunt entități artificiale, cum ar fi roboții programabili, deoarece pot fi utilizați pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat sau corpul poate fi un agent autonom și poate fi plasat într-un mediu, determinând creatura să se poarte în tipul de comportament al mediului. Corpul și mediul înconjurător pot fi rezultatul simulării computerizate, dar pot fi și un robot robust care se află sub controlul rețelei.
O caracteristică esențială a acestei metode este că agentul procesează nu numai semnalele de intrare, ci și – așa cum este corpul – partea din spate poate afecta și mediul și detectează în mod constant rezultatul activității sale prin intermediul unor senzori care va afecta alte comportamente. Prin urmare, feedback-ul continuu poate fi realizat, ca și în cazul sistemelor live. Agenții sunt astfel realizări tehnico-intelectuale în imitarea fenomenelor vieții.
Frequently Asked Questions
Ce este un agent software?
Un agent software este un program de computer care acționează în numele unui utilizator sau al unui alt program. Poate fi folosit pentru simulare sau mecanisme de reglare.
Cum poate fi utilizat agentul software pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Agentul software poate fi utilizat pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat poate deveni un agent autonom, datorită căruia putem testa în mod constant activitățile noastre și eficacitatea acestora, ceea ce va duce la dezvoltarea serviciului pentru clienți.
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent?
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent. Aceasta este o funcție extrem de importantă, care are un impact real asupra nivelului de servicii pentru clienți.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.