Ce este agentul software?
Agenții, arhitecturile agenților sunt entități artificiale, cum ar fi roboții programabili, deoarece pot fi utilizați pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat sau corpul poate fi un agent autonom și poate fi plasat într-un mediu, determinând creatura să se poarte în tipul de comportament al mediului. Corpul și mediul înconjurător pot fi rezultatul simulării computerizate, dar pot fi și un robot robust care se află sub controlul rețelei.
O caracteristică esențială a acestei metode este că agentul procesează nu numai semnalele de intrare, ci și – așa cum este corpul – partea din spate poate afecta și mediul și detectează în mod constant rezultatul activității sale prin intermediul unor senzori care va afecta alte comportamente. Prin urmare, feedback-ul continuu poate fi realizat, ca și în cazul sistemelor live. Agenții sunt astfel realizări tehnico-intelectuale în imitarea fenomenelor vieții.
Frequently asked questions
Ce este un agent software?
Un agent software este un program de computer care acționează în numele unui utilizator sau al unui alt program. Poate fi folosit pentru simulare sau mecanisme de reglare.
Cum poate fi utilizat agentul software pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Agentul software poate fi utilizat pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat poate deveni un agent autonom, datorită căruia putem testa în mod constant activitățile noastre și eficacitatea acestora, ceea ce va duce la dezvoltarea serviciului pentru clienți.
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent?
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent. Aceasta este o funcție extrem de importantă, care are un impact real asupra nivelului de servicii pentru clienți.
Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Summary: LiveAgent oferă șabloane de răspuns agenți care economisesc timpul lucrătorilor de serviciu pentru clienți. Agenții pot personaliza șabloanele pentru diferite situații, iar formularele pentru clienți sunt utile pentru a crește satisfacția și loialitatea acestora. LiveAgent este o platformă de gestionare a serviciului pentru clienți benefică pentru orice companie, oferind și demo-uri și apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta afacerea dumneavoastră. La dispoziție sunt și tutoriale și ghiduri despre Dactilografiere, Software pentru serviciul clienților și Centre de apeluri primite, VoIP și multe altele.
LiveAgent este o platformă de servicii clienți, oferind multiple resurse relevante pentru teme, inclusiv diferite șabloane, glosar și program de afiliere. Platforma oferă posibilitatea creării de mai multe șabloane și poate fi integrată cu alte programe. Site-ul include informații despre companie, blog și contacte de vânzare.