Ce este agentul software?
Agenții, arhitecturile agenților sunt entități artificiale, cum ar fi roboții programabili, deoarece pot fi utilizați pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat sau corpul poate fi un agent autonom și poate fi plasat într-un mediu, determinând creatura să se poarte în tipul de comportament al mediului. Corpul și mediul înconjurător pot fi rezultatul simulării computerizate, dar pot fi și un robot robust care se află sub controlul rețelei.
O caracteristică esențială a acestei metode este că agentul procesează nu numai semnalele de intrare, ci și – așa cum este corpul – partea din spate poate afecta și mediul și detectează în mod constant rezultatul activității sale prin intermediul unor senzori care va afecta alte comportamente. Prin urmare, feedback-ul continuu poate fi realizat, ca și în cazul sistemelor live. Agenții sunt astfel realizări tehnico-intelectuale în imitarea fenomenelor vieții.
Frequently Asked Questions
Ce este un agent software?
Un agent software este un program de computer care acționează în numele unui utilizator sau al unui alt program. Poate fi folosit pentru simulare sau mecanisme de reglare.
Cum poate fi utilizat agentul software pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Agentul software poate fi utilizat pentru simulare, modelare și alte mecanisme de reglementare. Agentul generat poate deveni un agent autonom, datorită căruia putem testa în mod constant activitățile noastre și eficacitatea acestora, ceea ce va duce la dezvoltarea serviciului pentru clienți.
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent?
Puteți utiliza agenți software în LiveAgent. Aceasta este o funcție extrem de importantă, care are un impact real asupra nivelului de servicii pentru clienți.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Recenzie pentru baza de cunoștințe Freshdesk
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, bazate pe o bază multiplă de cunoștințe, șabloane de început și comunicare elementară. Platforma permite migrarea de la Freshdesk și oferă opțiuni de export în masă și recenzii ale clienților. Tarifele variază în funcție de nivelul de abonament, începând de la un plan gratuit cu caracteristici de bază. Interfața este ușor de utilizat, iar adăugarea de imagini, videoclipuri și alte fișiere media este simplă.
Contacte pentru biroul de asistență Colorlib
Colorlib oferă asistență prin e-mail, social media, forum și autoservire. Nu au suport pentru chat live sau asistență telefonică. Puteți contacta Colorlib completând un formular pe site-ul lor.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.