Ce este un agent light?
Agent light este un rol limitat de agent, pe care îl puteți atribui unui număr limitat de agenți. Agenților light li se permite doar să efectueze anumite acțiuni, cum ar fi vizualizarea de tichete și rapoarte, crearea de subiecte în forumurile destinate exclusiv agenților sau adăugarea de comentarii private la tichete în cadrul grupurilor lor. Cu toate acestea, agenților light nu li se permite să editeze tichete sau să le fie atribuite.
Acest rol nu este disponibil în LiveAgent
Frequently Asked Questions
Ce este un agent light?
Un agent light este un agent cu puteri limitate. Acesta poate fi informat cu privire la tichete și poate ajuta, dacă este necesar, adăugând comentarii private la tichet. Comentariile acestor agenți sunt private.
Care este rolul agentului light?
Agent light este un rol limitat de agent care poate fi atribuit unui număr limitat de agenți. Aceștia pot efectua doar anumite activități și, mai ales, au o funcție de asistență. Cu toate acestea, nu pot edita tichetele și nici nu le pot fi atribuite tichete.
Puteți găsi agenți light în LiveAgent?
Rolul de agent light nu este disponibil în LiveAgent. Rolurile pe care le puteți utiliza sunt cele de agent, administrator și proprietar.
Expert’s note
Agent light este un rol limitat de agenți care pot vizualiza tichete și rapoarte, adăuga comentarii private și crea subiecte în forumurile destinate agenților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.