Ce este un agent light?
Agent light este un rol limitat de agent, pe care îl puteți atribui unui număr limitat de agenți. Agenților light li se permite doar să efectueze anumite acțiuni, cum ar fi vizualizarea de tichete și rapoarte, crearea de subiecte în forumurile destinate exclusiv agenților sau adăugarea de comentarii private la tichete în cadrul grupurilor lor. Cu toate acestea, agenților light nu li se permite să editeze tichete sau să le fie atribuite.
Acest rol nu este disponibil în LiveAgent
Frequently Asked Questions
Ce este un agent light?
Un agent light este un agent cu puteri limitate. Acesta poate fi informat cu privire la tichete și poate ajuta, dacă este necesar, adăugând comentarii private la tichet. Comentariile acestor agenți sunt private.
Care este rolul agentului light?
Agent light este un rol limitat de agent care poate fi atribuit unui număr limitat de agenți. Aceștia pot efectua doar anumite activități și, mai ales, au o funcție de asistență. Cu toate acestea, nu pot edita tichetele și nici nu le pot fi atribuite tichete.
Puteți găsi agenți light în LiveAgent?
Rolul de agent light nu este disponibil în LiveAgent. Rolurile pe care le puteți utiliza sunt cele de agent, administrator și proprietar.
Notă de expert
Agent light este un rol limitat de agenți care pot vizualiza tichete și rapoarte, adăuga comentarii private și crea subiecte în forumurile destinate agenților.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.