Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent

Cine este agent?

Agenții sunt o parte inseparabilă a fiecărei companii. Agenții sau reprezentanții clienților sunt persoane care au grijă de clienți și oferă un serviciu de asistență. Aceștia răspund la apeluri, chaturi sau mesaje pentru a rezolva întrebările clienților despre produsele sau serviciile companiei.

Este important să avem respect pentru clienți. Reprezentanții clienților trebuie să aibă o combinație perfectă de abilități, atribute personale și pasiune pentru produs și serviciu.

Agenții cu rol de administrator pot gestiona și alți utilizatori sau pot vizualiza un raport. Cu rolul de proprietar, aceștia au o abordare la facturi și informații comerciale.

Aflați mai multe despre Agenți în LiveAgent.

Agenți
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Care este definiția termenului agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentul este cea mai importantă componentă a software-ului de serviciu pentru clienți deoarece oferă angajaților abilități fără de care software-ul în sine nu poate conduce serviciul pentru clienți. Un agent este o persoană care rezolvă probleme, sprijină clientul, datorită căruia brand-ul dvs. poate obține rezultate mai bune. Un agent care acționează ca un administrator poate supraveghea și configura sistemul.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să atribuiți un rol de agent în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a atribui cuiva rolul de agent în LiveAgent, accesați „Configurare” și apoi selectați fila „Agenți”. În pasul următor, faceți click pe „Creați un agent”. Dați-i un nume agentului, specificați adresa de email și sexul. În cele din urmă, alegeți un rol precis: Agent – răsfoiește tichetele și răspunde la acestea; sau Administrator – poate vizualiza cereri, răspunde la acestea și gestiona setările sistemului; sau Proprietar – poate gestiona setările contului, facturarea și setările sistemului, precum și poate vizualiza și răspunde cererilor. Apoi, agentul primește parola în contul său prin mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt competențele unui agent în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentul este cel mai important element al serviciului pentru clienți al companiei. Ei au abilitățile necesare pentru a oferi cel mai bun serviciu pentru clienți. Agentul acceptă și rezolvă probleme și, dacă acționează ca administrator, poate supraveghea și configura sistemul. Agentul ar trebui să aibă o înțelegere aprofundată a aspectelor companiei care ar putea fi de interes pentru client (produse, servicii, vânzări, marketing etc.).” } }] }

Întrebări frecvente

Care este definiția termenului agent?

Agentul este cea mai importantă componentă a software-ului de serviciu pentru clienți deoarece oferă angajaților abilități fără de care software-ul în sine nu poate conduce serviciul pentru clienți. Un agent este o persoană care rezolvă probleme, sprijină clientul, datorită căruia brand-ul dvs. poate obține rezultate mai bune. Un agent care acționează ca un administrator poate supraveghea și configura sistemul.

Cum să atribuiți un rol de agent în LiveAgent?

Pentru a atribui cuiva rolul de agent în LiveAgent, accesați „Configurare” și apoi selectați fila „Agenți”. În pasul următor, faceți click pe „Creați un agent”. Dați-i un nume agentului, specificați adresa de email și sexul. În cele din urmă, alegeți un rol precis: Agent – răsfoiește tichetele și răspunde la acestea; sau Administrator – poate vizualiza cereri, răspunde la acestea și gestiona setările sistemului; sau Proprietar – poate gestiona setările contului, facturarea și setările sistemului, precum și poate vizualiza și răspunde cererilor. Apoi, agentul primește parola în contul său prin mail.

Care sunt competențele unui agent în LiveAgent?

Agentul este cel mai important element al serviciului pentru clienți al companiei. Ei au abilitățile necesare pentru a oferi cel mai bun serviciu pentru clienți. Agentul acceptă și rezolvă probleme și, dacă acționează ca administrator, poate supraveghea și configura sistemul. Agentul ar trebui să aibă o înțelegere aprofundată a aspectelor companiei care ar putea fi de interes pentru client (produse, servicii, vânzări, marketing etc.).

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație