Cine este agent?
Agenții sunt o parte inseparabilă a fiecărei companii. Agenții sau reprezentanții clienților sunt persoane care au grijă de clienți și oferă un serviciu de asistență. Aceștia răspund la apeluri, chaturi sau mesaje pentru a rezolva întrebările clienților despre produsele sau serviciile companiei.
Este important să avem respect pentru clienți. Reprezentanții clienților trebuie să aibă o combinație perfectă de abilități, atribute personale și pasiune pentru produs și serviciu.
Agenții cu rol de administrator pot gestiona și alți utilizatori sau pot vizualiza un raport. Cu rolul de proprietar, aceștia au o abordare la facturi și informații comerciale.
Aflați mai multe despre Agenți în LiveAgent.

Întrebări frecvente
Care este definiția termenului agent?
Agentul este cea mai importantă componentă a software-ului de serviciu pentru clienți deoarece oferă angajaților abilități fără de care software-ul în sine nu poate conduce serviciul pentru clienți. Un agent este o persoană care rezolvă probleme, sprijină clientul, datorită căruia brand-ul dvs. poate obține rezultate mai bune. Un agent care acționează ca un administrator poate supraveghea și configura sistemul.
Cum să atribuiți un rol de agent în LiveAgent?
Pentru a atribui cuiva rolul de agent în LiveAgent, accesați „Configurare” și apoi selectați fila „Agenți”. În pasul următor, faceți click pe „Creați un agent”. Dați-i un nume agentului, specificați adresa de email și sexul. În cele din urmă, alegeți un rol precis: Agent – răsfoiește tichetele și răspunde la acestea; sau Administrator – poate vizualiza cereri, răspunde la acestea și gestiona setările sistemului; sau Proprietar – poate gestiona setările contului, facturarea și setările sistemului, precum și poate vizualiza și răspunde cererilor. Apoi, agentul primește parola în contul său prin mail.
Care sunt competențele unui agent în LiveAgent?
Agentul este cel mai important element al serviciului pentru clienți al companiei. Ei au abilitățile necesare pentru a oferi cel mai bun serviciu pentru clienți. Agentul acceptă și rezolvă probleme și, dacă acționează ca administrator, poate supraveghea și configura sistemul. Agentul ar trebui să aibă o înțelegere aprofundată a aspectelor companiei care ar putea fi de interes pentru client (produse, servicii, vânzări, marketing etc.).
Notă de expert
Agentul este cheia pentru a oferi o experiență excelentă a clienților. O abordare empatică și răbdarea de a asculta cu atenție vor permite agenților să ofere soluții personalizate și să crească satisfacția clienților.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.