V-ați întrebat vreodată cum să vă ocupați de un tichet în care un client trebuie să rezolve mai multe probleme adecvate diferiților agenți / departamente? Cu funcția Tichet Divizat , puteți rezolva ambele probleme mai rapid și mai eficient decât oricând.
Cum funcționează?
Când primiți un Tichet în care un client trebuie să rezolve două sau mai multe probleme diferite, trebuie doar să dați click pe butonul Divizare. Aceasta va crea o copie a tichetului original cu un nou număr de referință și îl puteți utiliza ca un tichet normal, valoros, cu toate caracteristicile ca de obicei. Să vedem o schemă despre cum funcționează acest lucru:
Exemplu
Clientul dvs. David se întreabă cum să instaleze și să configureze adresa sa de e-mail implicită pentru comunicarea prin e-mail cu clienții și, de asemenea, dacă există posibilitatea de a personaliza butoanele de chat de către designerii noștri. Putem vedea clar că acesta este un caz potrivit pentru două departamente diferite, iar agentul dvs. de asistență pentru clienți va folosi acum funcția Tichet Divizat pentru a împărți și atribui tichetul altor agenți / departamente mai potrivite.
Butonul Divizare va duplica pur și simplu tichetul cu un nou număr de referință, iar agentul îl poate atribui Departamentului potrivit.
Comunicarea în Tichetul A , referitoare la instalarea și configurarea unei adrese de e-mail, va continua în tichetul original. Comunicarea cu privire la posibilitățile de proiectare va fi gestionată în Tichetul B , cu un nou număr de referință și un cesionar.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.