Monitorizarea timpului vă permite să monitorizați timpul petrecut de fiecare Agent pentru a oferi suport clienților și pentru a vă face o idee mai bună despre performanța per ansamblu a centrului de asistență. Timpul petrecut pentru tratarea tichetelor este automat monitorizat atunci cțnd această opțiune este activată. În plus, puteți îndemna agenții să adauge manual timpul alocat, precum și notițe.
Timpul este monitorizat numai dacă un agent este activ în cadrul unui tichet ( monitorizarea timpului se oprește după 30 de secunde de inactivitate).
Raport de timp
Cu ajutorul LiveAgent puteți genera un raport al timpului petrecut pentru tratarea tuturor tichetelor într-o anumită perioadă de timp sau în cadrul unui department. Înregistrările individuale pot fi sortate după agent, tichet, client, companie, data raportului, data facturării, tip (manual, auto). Un raport de imp poate descărcat în format CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.