Sunteți o companie multinațională? Oferiți servicii pentru clienți în mai multe limbi? Permiteți agenților dvs. de asistență clienți să utilizeze LiveAgent în limba pe care o preferă. LiveAgent suportă în prezent 43 de limbi, iar noi traduceri sunt adăugate în mod regulat.
Dacă doriți să învățați cum să o configurați, citiți Limbi și Traduceri.
Lista limbilor disponibile:
- Engleză
- Arabă
- Bosniacă
- Bulgară
- Catalană
- Croată
- Cehă
- Daneză
- Olandeză
- Estoniană
- Filipineză
- Finlandeză
- Flamandă
- Franceză
- Germană
- Greacă
- Ebraică
- Maghiară
- Chineză Simplificată
- Chineză Tradițională
- Indoneziană
- Italiană
- Japoneză
- Coreeană
- Letonă
- Lituaniană
- Macedoneană
- Malaeziană
- Muntenegreană (Latină)
- Norvegiană
- Persană
- Poloneză
- Portugheză, Braziliană
- Română
- Rusă
- Sârbă (Latină)
- Slovacă
- Slovenă
- Spaniolă
- Suedeză
- Turcă
- Vietnameză
Limba dvs. lipsește din această listă?
Ajutați-ne să traducem o nouă limbă și primiți o reducere de 40% la contul dumneavoastră LiveAgent în cloud. Să ne trimiteți un e-mail pentru mai multe informații.
Prezentare generală a funcțiilor multilingve:
Widget-uri adaptabile în funcție de limbă
În timp ce vă personalizați/creați widget-urile în LiveAgent, puteți seta cu ușurință și o limbă preferată pentru un anumit departament. Prin urmare, dacă activați pe piețe cu limbi diferite, puteți adapta și widget-urile site-ului dvs. web.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.