Adăugarea de formulare de contact pe pagina dumneavoastră de internet permite clienților să vă trimită mesaje prin poștă electronică direct de pe pagină. Formularele de contact sunt fie încorporate, fie în fereastră detașată. Odată ce un vizitator introduce interogări în formulare și apasă pe opțiunea de trimitere, este creat un tichet nou în LiveAgent.
Butoane de contact
LiveAgent oferă diverse butoane de contact particularizabile.
Alegeți dintre numeroase poziții și stiluri predefinite pentru butonul de contact:
Nu ați găsit încă stilul potrivit pentru butonul dumneavoastră de contact? Nu vă îngrijorați, întrucât puteți crea un buton personalizat folosind propriul cod HTML.
Formulare de contact
Puteți alege un formular de contact predefinit dintre 3 opțiuni de stil:
- Clasic
- Pătrat
- Întunecat
Modificări posibile în proiectarea formularului de contact:
- Titlu
- Lăsați vizitatorul să aleagă departamentul
- Culoarea marginilor
- Culoarea butonului
- Culoarea conținutului
- Culoarea formularului
- Culoarea stării
- Câmpul casetei de text
- Câmpul casetei de listă
- Câmpul casetei de selectare
- Câmpul grupului de casete de selectare
- Creați un număr nelimitat de câmpuri (nume, poștă electronică, telefon, cod de comandă, companie, mesaj…)
Puteți scrie propriul cod CSS pentru a adapta formularul de la contact la aspectul paginii dumneavoastră.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.