Deveniți una cu echipa dvs. cu ajutorul instrumentelor de colaborare. Instrumentele de colaborare vin fie în mod nativ, fie prin intermediul integrărilor noastre pentru diverse aplicații și software. LiveAgent este livrat cu instrumente precum tichete, etichete, note, tichete interne și multe altele. Puteți face întotdeauna un pas mai departe și puteți integra aplicații precum Slack pentru a vă crește și mai mult fluxul de lucru. Fiți creativ și aflați de ce aveți nevoie dvs. și echipa dvs. pentru a face o treabă mai bună.
Instrumentele de colaborare sunt esențiale pentru un flux de lucru unificat în cadrul sau între diferite echipe. Vă vor ajuta să aveți grijă de comunicare, rezolvarea tichetelor și multe altele. Sunt deosebit de utile pentru echipele care lucrează în locații la distanță sau diferite țări, dar chiar și echipele care lucrează împreună pot profita de ele și își pot îmbunătăți fluxul de lucru.
Instrumentele de colaborare vin cu LiveAgent, dar puteți face un pas mai departe cu aplicații de diferite tipuri. Integrați Slack cu LiveAgent pentru a permite o comunicare mai bună, aveți grijă de automatizarea e-mailului cu ActiveCampaign sau chiar adăugați o asistență simplă pe rețelele de socializare cu Instagram sau Facebook. Alegerea este a dvs.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
Jira este un software puternic de gestionare a muncii, utilizat pentru urmărirea erorilor, proiectelor și managementul produselor. Este personalizabil, ușor de utilizat și crește eficiența fluxului de lucru. LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, contribuind la stimularea vânzărilor și fidelizarea clienților. Integrarea Jira cu LiveAgent permite o gestionare eficientă a proiectelor și a sarcinilor.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Utilizarea șabloanelor de e-mail economisește timp și efort. E-mailurile de marketing ar trebui să fie scurte și concise. Redirecționarea e-mailurilor LiveAgent oferă soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților. Evitați limbajul complex și jargonul în comunicarea cu clienții. Oferiți reduceri și beneficii pentru a reangaja clienții.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.