Vedeți statisticile personale, cum ar fi cât timp ați fost online, la câte mesaje ați răspuns și o mulțime de alte date utile. Comparați-vă cu alții în ceea ce privește asistența pentru clienți.
Vedeți cine vă depășește și la ce indicator și care este cel mai bine clasat Agent conectat astăzi. Recompensați-vă agenții pe baza acestor statistici, stabiliți obiective interne și vedeți cine are performanțe corespunzătoare.
Afișați statisticile pentru (opțiuni):
- Astăzi
- Ieri
- Săptămâna aceasta (luni-duminică)
- Săptămâna trecută (luni-duminică)
- Ultimele 7 zile
- Ultimele 30 de zile
- Ultimele 90 de zile
- Luna aceasta
- Luna trecută
- Anul acesta
- Anul trecut
- Orice moment
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Clasament pentru (opțiuni):
- Niveluri
- Insigne
- Timp de lucru
- Vânzări
- Răspunsuri
- Apeluri
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Neclasat
- Recompense
- Recenzii negative
Exemple de clasament
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.