Încercare gratuită

Branding

Branding

La LiveAgent, misiunea noastră este să creăm un software util, curat, funcțional, ușor de utilizat și inovator. Această declarație de misiune se aplică și conținutului nostru scris, materialelor vizuale, copierii anunțurilor și sloganurilor. Sperăm că ghidul nostru de branding vă va ajuta să înțelegeți personalitatea cumpărătorului, paleta de culori, estetica și ghidul de stil editorial – făcând viitoarele noastre colaborări netede și fructuoase.

Paleta de culori

Culoarea semnăturii LiveAgent este un „portocaliu californian” bogat, luminos, portocaliu.

Cum se folosește paleta noastră de culori:

  • Gradient portocaliu – butoane (butoane de chat, mai multe butoane etc.)
  • Portocaliu – siglă, elemente web (cum ar fi widget-urile CTA)
  • Gri – texte
  • Negru – pictograme, titluri, butoane
  • Fundal crem portocaliu – fundaluri pentru diferite elemente web, imagini etc.
  • Alb – fundal site (spațiu alb), elemente web
Branding

Gradient portocaliu
RGB: 255,189,57 to 250149,49
CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0
HEX: #FFBD39 to #FA9531

Branding

Negru
RGB: 5,5,5
CMYK: 75,68,67,88
HEX: #050505

Branding

Portocaliu
RGB: 250,149,49
CMYK: 0,40,90,0
HEX: #FA9531

Branding

Fundal crem portocaliu
RGB: 254,239,224
CMYK: 0,6,10,0
HEX: #FEEFE0

Branding

Gri
RGB: 101,103,107
CMYK: 61,52,38,18
HEX: #65676B

Branding

Alb RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Utilizarea siglei

Modelele noastre de siglă sunt flexibile. Puteți alege dintre două variante.

Branding

Branding

Ce să faceți:

  • Păstrați proporțiile originale
  • Utilizați fișierele de sigle originale
  • Folosiți formatul foto adecvat
  • Folosiți culorile potrivite

Ce să nu faceți:

  • Nu întindeți sau condensați sigla
Branding
Branding
  • Nu desenați din nou sigla și nu creați propriile variante
Branding
Branding
Branding
Branding
  • Nu folosiți alte culori
  • Nu utilizați o descărcare web pentru o publicație tipărită sau invers
Branding
Branding

Ilustrații, imagini și capturi de ecran ale produselor

Imaginile, ilustrațiile și machetele noastre sunt minimaliste și simple. Vă rugăm să utilizați întotdeauna imagini de înaltă calitate ale produselor și, dacă nu găsiți ceea ce căutați pe site-ul nostru, vă rugăm să faceți o solicitare și vă vom oferi cu plăcere imaginile necesare.

Videoclipuri

Dacă doriți să prezentați modul în care funcționează produsele noastre în timp real, nu ezitați să încorporați oricare dintre videoclipurile noastre despre produse în articolele, postările de blog sau recenziile dvs.

Canal oficial YouTube

Ghid de stil editorial

Personalitatea cumpărătorului

Pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine publicul țintă și pentru a vă ajuta să scrieți, am creat o personalitate a cumpărătorului.

Branding

Richard Davidson
“Vreau să sporesc productivitatea și impactul echipei mele.”
Vârstă: 32
Situat în: Chicago
Poziția postului: Directorul Succesului Clienților
Bio: Richard lucrează într-o afacere de comerț electronic de succes care are peste 100 de angajați. După muncă, are probleme cu stabilirea limitelor pentru el însuși și răspunde mesajelor de pe Slack și e-mailurilor pe măsură ce apar. Se simte responsabil pentru succesul companiei și încearcă să găsească spergerile și soluții inovatoare la problemele existente.

Dorințe și nevoi

  • Împuternicirea echipei sale de asistență pentru clienți să colaboreze și să ia decizii în mod independent
  • Îmbunătățiți CSAT, NPS, CES fără a reinventa roata
  • Tehnologie care poate eficientiza solicitările clienților și are un raport preț-valoare impecabil
  • Tehnologie care poate automatiza cererile de asistență și poate economisi timpul angajaților săi

Frustrări

  • Nu vrea să depășească bugetul
  • Nu vrea să angajeze mai mulți agenți de asistență
  • Nu dorește instrumente complexe și lente care să taxeze suplimentar pentru fiecare funcție

Ghid de scriere

Pe măsură ce scrieți și editați conținutul, asigurați-vă că: 

  • Scrieți împreună LiveAgent împreună. Vă rugăm să nu scrieți Live Agent sau Live agent, deoarece acest lucru este incorect
  • Optimizați conținutul pentru anumite cuvinte cheie
  • Scrieți conținut care conține un cuvânt cheie LSI http://lsigraph.com/
  • Folosiți fapte (și link către surse)
  • Asigurați-vă că nu sunteți părtinitor și nu folosiți superlative
  • Nu folosiți niciodată conotație negativă despre concurenții noștri
  • Nu creați niciodată comparații directe între LiveAgent și concurenții noștri
  • Scrie propoziții scurte și paragrafe ușor de înțeles (Fără baliverne!)
  • Utilizați tabele și grafice pentru a compara diferite produse / caracteristici
  • Utilizați diferite opțiuni de formatare: titluri (h1, h2, h3 etc.), text puternic / aldin, puncte de paragraf, text numerotat etc.
  • Creați un cuprins care leagă fiecare secțiune / titlu al articolului
  • Scrieți sfaturi, statistici sau orice alte fapte interesante care să ofere valoare cititorului

Scrierea listei de verificare

Înainte de a trimite munca, asigurați-vă că:

  • Ați furnizat un titlu meta și o descriere
  • Cuvinte cheie / sinonime / LSI verificate / mapate care au un anumit volum de căutare
  • Ați furnizat etichete alt, descrieri și nume prietenoase cu SEO pentru toate imaginile utilizate
  • V-ați verificat gramatica folosind Grammarly 

  • Verificat dacă textul dvs. este greu de citit folosind aplicația Hemingway app
  • S-a verificat formatarea generală și lungimea paragrafului (fără pereți de text!)
  • S-au testat toate linkurile (nr. 404, vă rog!)

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație