Ce este un tichet în așteptare?
Marcarea tichetului ca fiind în așteptare este o modalitate de a semnaliza că este nevoie de mai mult timp pentru ca acesta să fie rezolvat. Când un tichet este marcat ca „În așteptare”, temporizatorul SLA este întrerupt. Aceasta oferă agentului responsabil pentru acest tichet mai mult timp pentru a găsi o soluție.
Nu este necesar ca un tichet să fie marcat ca „În așteptare” în timpul ciclului său de viață, deoarece poate fi rezolvat imediat și, prin urmare, marcat direct ca „Rezolvat”.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un tichet în așteptare?
Un tichet în așteptare este un tichet pentru care agentului îi ia mai mult timp să îl rezolve sau are nevoie de informații suplimentare pentru a rezolva problema unui client. Aceasta este cel mai adesea a doua etapă a ciclului de viață al tichetului.
Trebuie să marcați toate tichetele ca fiind în așteptare?
Nu fiecare tichet trebuie marcat ca fiind în așteptare. Dacă agentul poate oferi un răspuns rapid, atunci tichetul nu trebuie să treacă printr-o stare „în așteptare”. Această marcare este utilă pentru agenții care au multe tichete și indică faptul că clientul încă așteaptă asistență în acest tichet.
Unde puteți verifica lista tichetelor în așteptare în LiveAgent?
Puteți verifica lista de așteptare a tichetelor în secțiunea de tichete de lângă toate tichetele. De asemenea, puteți filtra lista în consecință pentru a se afișa numai tichete în așteptare.
Expert’s note
Tichetul în așteptare reprezintă o modalitate de a semnala că este nevoie de mai mult timp pentru a rezolva problema unui client. Este util pentru agenți care au multe tichete și trebuie să prioritizeze.
LiveAgent este un software pentru gestionarea serviciului clienților, oferind soluții multiple pentru a gestiona cererile clienților, integrare cu social media și jurnale de conversații. Este recunoscut pentru eficiență și a primit recenzii excelente de la companii mari. Oferă un sistem de bilete hibrid și este o soluție rentabilă pentru întreprinderi mici, medii și mari. Oferă și asistență, migrare de date și soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.
Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali
Folosind Hemingway App, verificarea tonului și organizarea aspectului sunt instrumente esențiale în magnetul de lead-uri. Adăugarea unui buton de chat și un CTA clar pot îmbunătăți interacțiunea cu clienții. Adaptarea pentru utilizatorii de telefoane mobile și corectarea conținutului completează un magnet de lead-uri eficient.