Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. În anumite ocazii, companiile preferă să creeze agenți doar pentru o perioadă temporară. De obicei, se întâmplă în anotimpurile de vârf, cum ar fi Crăciunul sau Paștele, în funcție de industrie.
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți, practic este la fel. Tot ce trebuie să faceți este să creați agentul și să îl ștergeți când nu mai este necesar. Veți plăti numai pentru o perioadă de timp în care a fost creat agentul.
Frequently Asked Questions
Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. Cel mai adesea, acest tip de agent apare în perioadele de creștere a vânzărilor, cum ar fi al patrulea trimestru al anului, în timpul Black Friday și Crăciun.
Care sunt permisiunile unui agent temporar?
Un agent temporar are exact aceleași drepturi ca un agent obișnuit, numai că îndeplinește acest rol pentru un timp specificat, scurt.
Vă permite LiveAgent să setați un agent temporar?
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți. Creați un agent și, atunci când își termină activitatea într-o anumită perioadă, trebuie să-l eliminați din sistem.
Expert’s note
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp, cel mai adesea în perioadele de creștere a vânzărilor. Se poate crea și șterge când nu mai este nevoie.
Program informatic de servicii pentru clienți
Platformele LiveAgent, Freshdesk, Google Analytics, Intercom și SurveyMonkey oferă servicii excelente de asistență pentru clienți. Acestea integrează diferite caracteristici și abordări pentru a satisface nevoile diverse ale afacerilor. Prețurile și funcționalitățile lor variază, oferind opțiuni pentru diferite bugete și cerințe. Integrarea acestor platforme cu LiveAgent poate contribui la îmbunătățirea proceselor de asistență pentru clienți și la creșterea satisfacției clienților.
LiveAgent oferă asistență IT și serviciul de asistență online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM pentru satisfacția clienților. Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii pentru clienți care oferă asistență tehnică și răspund la întrebările clienților. LiveAgent permite invitatia unui numar nelimitat de agenti si ofera un trial gratuit de 30 de zile.
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru interacțiunea cu clienții, oferind asistență personalizată și transformând traficul web în venituri. Prin etichetare și rapoarte, identifică probleme recurente și îmbunătățește planurile de acțiune. LiveAgent furnizează software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat. Transferul tichetelor permite gestionarea eficientă a problemelor clienților. Agenții light au roluri limitate, putând vizualiza tichete și rapoarte, adăuga comentarii private și crea subiecte în forumuri destinate lor. Rolul de agent light nu este disponibil în LiveAgent.