Ce este un target?
Uneori s-ar putea să trebuiască să anunțați un sistem terț cu privire la un tichet nou sau la o modificare importantă a unui tichet (de exemplu, un răspuns nou în tichet). Targetele sunt similare condițiilor.
Pe baza condițiilor, puteți executa mai multe activități, fie direct în LiveAgent, executând reguli, fie în aplicații terțe, prin API.
Frequently Asked Questions
Cum este definit termenul target?
Target-ul este un element important care vă permite să măsurați dacă a fost atins rezultatul planificat.
Care sunt avantajele utilizării targeturilor?
Obiectivele vă permit să evaluați dacă compania a avut succes într-un anumit domeniu. Obiectivele ar trebui să fie măsurabile, apoi puteți obține o analiză cantitativă a progresului dvs.
Puteți utiliza targeturile în LiveAgent?
Puteți utiliza obiective în LiveAgent. Vă permite să evaluați dacă compania a obținut rezultatele scontate.
Software-ul LiveAgent este folosit de peste 21.000 de companii, oferind flexibilitate și prețuri corecte. Un program de fidelizare a clienților este o investiție rentabilă, recompensând și motivând clienții să cumpere mai mult. Experiența cu serviciul clienților este crucială, iar promovarea clienților poate influența recenziile și mărturiile.
Teoria serviciului pentru clienți
Pentru a oferi un serviciu superior clienților, trebuie să fiți rapid, cinstit și accesibil. Principiile esențiale includ rapiditatea, transparența și accesibilitatea. Indicatorii de satisfacție includ scorul Net Promotor, scorul Efortului Clientului, scorul de Satisfacție al Clienților și Rata de Rotație a Clienților. LiveAgent poate ajuta în implementarea acestor principii.
LiveAgent este un software de gestionare a cererilor clienților, oferind suport excelent și caracteristici mobile. Este o soluție rentabilă, cu recenzii excelente de la întreprinderi mari. Furnizează un sistem de bilete hibrid și jurnale de activitate pentru o gestionare eficientă a clienților. Acesta oferă, de asemenea, caracteristici utile, cum ar fi chat live, gestionarea facturării și șabloane de răspuns. Este important să aveți un bun jurnal de activitate pentru a identifica abuzul și a îmbunătăți eficiența și productivitatea echipei.