Ce este o semnătură a agentului?
O semnătură a agentului este o semnătură specifică, care poate fi adăugată la emailuri, diferite șabloane, comentarii sau variate mesaje. Agenții pot edita o semnătură existentă sau pot personaliza și adăuga propria semnătură personalizată în setările profilului. În LiveAgent este posibil să creați semnătura numai în format text.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este o semnătură a agentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Semnătura agentului, este semnătura agentului aflat în panou, care poate fi adăugată la mesaje email, șabloane de mesaje, comentarii și alte tipuri de mesaje trimise către client. Semnătura poate fi editată de agent în setările profilului. În LiveAgent, aceasta este disponibilă în format text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum ar trebui să arate o semnătură a agentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Semnătura agentului, în LiveAgent, apare în varianta text. Semnătura trebuie să conțină numele, prenumele și poziția/ funcția îndeplinite în companie. În plus, puteți defini și semnături speciale pentru programul de afiliere, alerte sau blog.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se configurează o semnătură a agentului în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Semnătura agentului este setată în panoul LiveAgent din setările agentului. Apoi selectați opțiunea „Notificare prin email” și introduceți semnătura.” } } ] }Întrebări frecvente
Ce este o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, este semnătura agentului aflat în panou, care poate fi adăugată la mesaje email, șabloane de mesaje, comentarii și alte tipuri de mesaje trimise către client. Semnătura poate fi editată de agent în setările profilului. În LiveAgent, aceasta este disponibilă în format text.
Cum ar trebui să arate o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, în LiveAgent, apare în varianta text. Semnătura trebuie să conțină numele, prenumele și poziția/ funcția îndeplinite în companie. În plus, puteți defini și semnături speciale pentru programul de afiliere, alerte sau blog.
Cum se configurează o semnătură a agentului în LiveAgent?
Semnătura agentului este setată în panoul LiveAgent din setările agentului. Apoi selectați opțiunea „Notificare prin email” și introduceți semnătura.
Expert’s note
Semnătura agentului este o semnătură specifică adăugată la emailuri, șabloane și alte mesaje trimise către clienți. Poate fi editată și personalizată de agenți în setările profilului.
Gamificarea în Serviciul Clienți
Caracteristicile de gamificare vă pot motiva echipa de asistență să lucreze mai mult și mai inteligent. Permiteți agenților dvs. să câștige insigne și niveluri în timp.
LiveAgent este o platformă de gestionare a serviciului pentru clienți, care permite personalizarea șabloanelor pentru diverse situații, economisind timp și crescând satisfacția și loialitatea clienților. Demo-urile și apelurile unu-la-unu sunt disponibile pentru a descoperi cum LiveAgent poate ajuta afacerea dumneavoastră, fiind și o alternativă bună la Jira. Prin înregistrarea pentru un cont, veți primi un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare și veți primi acces la tabloul de bord după finalizarea procesului de instalare. Utilizarea site-ului implică acordul cu politica privind confidențialitatea și modulele cookie. Programați un apel unu-la-unu pentru a afla cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerea dumneavoastră.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.