Ce este un rol de agent?
Când se adaugă un agent nou în LiveAgent, este necesar să-i definim rolul. Rolul agentului reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență. Există opțiunea de a alege între două roluri în LiveAgent. Cu rolul de administrator, agentul poate controla și gestiona setările unui sistem. Cu rolul de agent, agenții pot răspunde la tichete și rezolva problemele unui client, dar nu pot supraveghea sistemul. Este mai organizat și mai clar prin crearea rolului unui agent.
Expert’s note
Rolul de agent reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență.
LiveAgent oferă asistență IT și serviciul de asistență online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM pentru satisfacția clienților. Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii pentru clienți care oferă asistență tehnică și răspund la întrebările clienților. LiveAgent permite invitatia unui numar nelimitat de agenti si ofera un trial gratuit de 30 de zile.
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru interacțiunea cu clienții, oferind asistență personalizată și transformând traficul web în venituri. Prin etichetare și rapoarte, identifică probleme recurente și îmbunătățește planurile de acțiune. LiveAgent furnizează software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat. Transferul tichetelor permite gestionarea eficientă a problemelor clienților. Agenții light au roluri limitate, putând vizualiza tichete și rapoarte, adăuga comentarii private și crea subiecte în forumuri destinate lor. Rolul de agent light nu este disponibil în LiveAgent.