Ce este rezolvarea la timp?
Rezolvarea la timp înseamnă că un tichet a fost rezolvat în conformitate cu un termen stabilit în SLA. Rezolvarea la timp a tichetelor este importantă pentru a vă menține clienții mulțumiți. Toți agenții trebuie să încerce să își rezolve întotdeauna tichetele cât mai curând posibil.
Opus rezolvării la timp este un tichet restant. Aceasta înseamnă că nu a fost rezolvat în termenul stabilit în SLA. Tichetele restante pot avea o influență negativă asupra afacerii dvs. și ar trebui evitate.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă rezolvarea la timp?
Rezolvarea la timp, cunoscut și sub denumirea de timp mediu până la soluționare sau timp de soluționare, este timpul mediu necesar echipei de servicii pentru clienți pentru a soluționa un caz după deschiderea acestuia. De obicei măsurată în orele de lucru, deci, atunci când calculați rezolvarea la timp, nu luați în considerare timpul în care echipa dvs. de servicii clienți este în afara orelor de program.
Este importantă rezolvarea la timp?
Rezolvarea la timp este direct legată de satisfacția clienților, motiv pentru care este un indicator important. Cu cât echipa este mai rapidă în rezolvarea problemelor clienților, cu atât nivelul de satisfacție este mai mare. Dacă un caz durează mult să se rezolve, clienții devin nervoși și nemulțumiți.
Unde puteți verifica timpul de soluționare în LiveAgent?
Puteți verifica timpul de soluționare în rapoartele LiveAgent. Merită să urmați acest indicator și să încercați să îl mențineți la cel mai bun nivel posibil.
Expert’s note
Rezolvarea la timp înseamnă soluționarea cazurilor deschise într-un termen stabilit în SLA și este importantă pentru satisfacția clienților. Verificați timpul de soluționare în rapoartele LiveAgent.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.
Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.