Ce este retenția?
Retenția, în termeni de afaceri, are aceeași semnificație ca în limba engleză. Retenția înseamnă că atunci când oferiți clienților dvs. existenți mai multe servicii pentru clienți și asistență, și, în plus, le oferiți oferte speciale, aceștia tind să rămână clienții dvs. pentru o perioadă lungă de timp. Aceasta este ceea ce comercianții definesc a fi clienți fideli.
Clienții fideli nu doar contribuie la profitul companiei dvs. și vă sporesc veniturile. Prin viu grai, aceștia vă promovează compania. Conform cercetărilor, costă mai puțin cu aproape 5-25% să cheltuiți mai mult pentru clienții reținuți decât să vânați clienți noi.
Frequently Asked Questions
Cum definiți retenția?
Retenția se manifestă prin faptul că, dacă oferiți unei anumite persoane soluții, produse, servicii, asistență satisfăcătoare, aceasta va rămâne cu dvs. mult timp. Retenția crește profiturile și veniturile companiei.
Care sunt tipurile de retenție (angajat/client)?
În companii există două tipuri de retenție. Primul este despre clienți, de exemplu clienții care sunt mulțumiți de produs sau serviciu, au o experiență bună de servicii pentru clienți, vor reveni și vor cumpăra din nou de la companie. Al doilea tip de retenție este retenția în rândul angajaților, ceea ce înseamnă, în acest sens, schimbare. Cu cât schimbarea angajaților este mai redusă, cu atât este mai bine pentru companie.
Retenția este importantă pentru companii?
Retenția este foarte importantă deoarece are un impact uriaș asupra rezultatului companiei, precum și asupra imaginii sale. De aceea, fiecare companie ar trebui să se asigure că atât retenția clienților, cât și a angajaților este la nivelul adecvat.
Expert’s note
Retenția este esențială pentru orice afacere, deoarece încurajează loialitatea clienților și reduce costurile de achiziție a noilor clienți.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.