Ce este autentificarea la distanță?
Când doriți să vă autentificați utilizatorii, nu trebuie să faceți acest lucru direct din aplicația dvs. Autentificarea la distanță permite utilizatorilor să se conecteze prin platforme externe. Acestea includ furnizorii de conectare unică la rețelele de socializare, cum ar fi Facebook sau Google și conectarea unică la Enterprise folosind JSON WEB Token (JWT) sau Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently Asked Questions
Ce este autentificarea la distanță?
Autentificarea la distanță este capacitatea de a vă conecta la aplicație prin intermediul platformelor externe. Nu este necesar să creați un cont special pentru o platformă.
Care sunt beneficiile autetificării la distanță?
Autentificarea la distanță permite accesul mai ușor la aplicație și un timp mai scurt pentru a configura un cont pe o anumită platformă. Vă permite să depanați locații la distanță. Facilitează munca la distanță a angajaților și cooperarea.
LiveAgent permite autentificarea la distanță?
LiveAgent permite autentificarea la distanță. Aceasta reprezintă o comoditate în munca agentului care introduce un confort mai mare, de exemplu în munca la distanță.
Expert’s note
Autentificarea la distanță permite utilizatorilor să se conecteze prin platforme externe, fără a fi necesar să creeze un cont special. Oferă o experiență simplă și rapida de autentificare.
Listă de verificare în legătură cu precauția privind clientela
Aflați care sunt elementele pe care ar trebui să le includeți în lista de verificare pentru a vă proteja afacerea atunci când integrați clienți noi.
Listă de verificare privind cunoaşterea clientului
Aflați cum să vă cunoașteți clienții pas cu pas cu ajutorul listei de verificare cuprinzătoare Cunoașteți-vă clienții destinată agenților de serviciu clienți.
Listă de verificare privind securitatea call center-ului
LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților, inclusiv soluții CRM și telefonie VoIP. Pentru a încuraja învățarea continuă, gamificarea este utilizată pentru a motiva angajații. Este crucial să mențineți o bază de cunoștințe sigură și să protejați datele titularilor de carduri. Verificați conformitatea cu cele mai recente măsuri de securitate și configurați notificări imediate privind accesul neautorizat.
Listă de verificare pentru munca la distanță
Prioritatea ar trebui să fie punerea clienților pe primul loc, oferindu-le servicii de calitate și răspunsuri rapide la solicitări. De asemenea, se recomandă includerea unei liste de verificare privind pagina de destinație în strategia de conținut pentru a maximiza conversiile și a câștiga mai mulți clienți. Comunicarea eficientă în situații de criză este esențială pentru a construi încrederea și a evita confuzia. LiveAgent oferă soluții pentru serviciul clienților, centrele de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor și multe altele.