Ce sunt recenziile serviciului clienți?
Dacă un client face o achiziție sau are nevoie de ajutor cu produsul deja cumpărat, el poate contacta serviciul clienți. Serviciul clienți este disponibil pentru a-i ajuta pe clienți. Depinde de client cât de bună sau de proastă va fi o recenzie. Dacă decide să lase o recenzie pentru un serviciu clienți, îi poate ajuta pe alți posibili cumpărători să cumpere un produs de la acea companie.
Frequently Asked Questions
Ce sunt recenziile serviciului clienți?
O recenzie a serviciului clienți este o opinie făcută de un client despre o asistență pentru clienți. Conține experiențele sale pozitive și negative cu serviciul clienți general (contactul cu agentul, procesul de cumpărare, trimiterea produselor). Recenziile sunt foarte utile în dezvoltarea serviciului clienți, dar și în dezvoltarea altor activități ale mărcii.
Sunt importante recenziile serviciului clienți pentru o companie?
Recenziile serviciului clienți sunt extrem de importante pentru o afacere. Ele influențează atât deciziile ulterioare de cumpărare ale clienților existenți, cât și ale clienților potențiali. În plus, primiți informații despre serviciul clienți din compania dvs. - dacă se potrivește sau nu clienților dvs., care sunt dezavantajele sale și ce avantaje are. Recenziile online oferă credibilitate companiei. Datorită acestui fapt, este vizibilă în motoarele de căutare.
Cum să solicitați clienților recenzii ale serviciului clienți?
Există multe modalități de a cere clienților recenzii ale serviciului clienți. Le putem cere să facă asta atunci când le terminăm rezolvarea problemelor (în orice canal de comunicare - e-mail, rețele sociale sau telefon). O altă opțiune este de a trimite o cerere de feedback prin SMS, e-mail, postare fanpage sau mesaj privat. Solicitarea poate fi făcută și prin telefon. Nu uitați să indicați de ce este important pentru compania dvs. și că vocea clienților dvs. contează cel mai mult pentru dvs.
Consultanții servicii clienți sunt responsabili pentru contactul direct cu clienții, procesarea comenzilor și oferirea de informații. Ei trebuie să aibă abilități puternice de comunicare și cunoștințe despre software-ul computerului. Companiile de servicii clienți oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. LiveAgent este un program gratuit pentru gestionarea clienților și suportul pe rețele sociale, oferind sisteme de tichete și live chat pentru comunicare eficientă. Metacritic este o platformă care adună criticile de top privind muzica, jocurile, TV și filme, iar canalele de comunicare includ emailul și rețelele de socializare. Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.
Serviciu clienți vs suport clienți
Serviciul clienților de înaltă calitate și interacțiunea eficientă pot îmbunătăți experiența clienților și pot crește veniturile. LiveAgent oferă soluții CRM, gestionare a proiectelor și chat live, centru de apel și integrare cu media socială. Aptitudinile soft sunt esențiale în serviciul pentru clienți, iar agenții trebuie să fie pasionați de a ajuta și să aibă empatie. Software-ul este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Raportarea serviciului pentru clienți
Rapoartele de servicii pentru clienți oferă o imagine de ansamblu a funcționării echipei de asistență pentru clienți. Acestea pot fi îmbunătățite și pot include rapoarte de performanță, clasamentul agenților, rapoarte de etichete și multe altele. Revizuirea lor periodică este esențială pentru îmbunătățirea serviciilor. LiveAgent oferă 11 funcții de raportare, inclusiv analizele, rapoartele de performanță și rapoartele de timp. Acestea vă pot ajuta să îmbunătățiți practicile de afaceri și să satisfaceți nevoile clienților.