Ce reprezintă programul de monitorizare clienți?
Programul de monitorizare clienți este o dorință a fiecărei companii. Cu ajutorul acestui program, veți salva toate datele pe care le puteți ulterior găsi când aveți nevoie de ele. Dacă cineva dorește să plaseze o comandă dar decide să mai aștepte, puteți să-l contactați având posibilitatea de a consulta toate conversațiile avute și înregistrările telefonice în cazul în care este din nou interesat de produsele sau serviciile dvs. Programul de monitorizare clienți vă permite să adăugați notițe unei conversații și vă ajută să cunoașteți mai bine clientul.
Frequently Asked Questions
Cum se definește programul de monitorizare clienți?
Programul de monitorizare clienți este un sistem care vă dă posibilitatea de a cunoaște întregul istoric al relației cu clientul. Toate canalele de comunicație utilizate și toate subiectele discutate sunt stocate cu ajutorul acestui program. Vă ajută să identificați problemele clientului și să personalizați apelurile telefonice și mesajele.
Care sunt principiile care stau la baza programului de monitorizare clienți?
Programul de monitorizare clienți ar trebui să înregistreze un istoric al datelor de contact și al acțiunilor întreprinse de client în relația cu compania. Astfel, serviciul clienți are capacitatea de a analiza comportamentul clienților. Acest lucru ajută la îmbunătățirea serviciului clienți, al activităților organizației și la construirea unei imagini a organizației.
Ce instrumente să folosesc pentru a avea cel mai bun program de monitorizare clienți?
LiveAgent este o soluție remarcabilă cu ajutorul căreia veți putea colecta informații despre clienți și despre acțiunile lor legate de magazin și de serviciul clienți. Vă permite să adăugați notițe conversațiilor, să aveți chiar o întrevedere cu clienții, să personalizați contactele pentru viitorii clienți.
Expert’s note
Programul de monitorizare clienți este esențial pentru orice companie. Acesta vă permite să cunoașteți întregul istoric al relației cu clienții și să personalizați interacțiunile ulterioare cu aceștia.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
"TEXT" prezintă o analiză a tendințelor de marketing din ultimii ani și impactul lor asupra industriei. Se subliniază importanța adaptării la schimbările în comportamentul consumatorilor și utilizarea tehnologiilor emergente pentru a-și menține relevanța în piață.
Listă de verificare pentru apel de descoperire
Cum puteți încheia mai multe afaceri vorbind cu clienții potențiali? Lista noastră de verificare pentru apeluri de descoperire vă va ajuta să vă maximizați vânzările.
Listă de verificare privind cunoaşterea clientului
Aflați cum să vă cunoașteți clienții pas cu pas cu ajutorul listei de verificare cuprinzătoare Cunoașteți-vă clienții destinată agenților de serviciu clienți.