Ce este un program pentru centru de contact?
Programul pentru centru de contact este o tehnologie care permite transmiterea datele de contact ale clienților prin diverse canale (de ex email, telefon, live chat, rețele de socializare și alte canale) către reprezentanții departamentului de relații cu clienții. Acest program ajută la creșterea eficienței și productivității centrului de contact.
Centrul de contact este acea parte a unei organizații care se axează pe interacțiunea cu clienții. Centrul de contact oferă de asemenea rapoarte cu informații esențiale. Utilizatorii pot seta reguli pentru ca agenții să poată gestiona mai ușor solicitările speciale și problemele.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
Expert’s note
Programul pentru centrul de contact este o tehnologie esențială pentru eficientizarea și creșterea productivității centrului de contact prin gestionarea automată a contactelor de la clienți prin diverse canale.
Listă de verificare pentru tranziția call center-ului
Doriți să vă schimbați furnizorul de software, dar nu știți de unde să începeți? Această listă de verificare finală pentru tranziția call center-ului vă va ajuta să treceți prin acest proces fără probleme.
Ce reprezintă un Centru de Contact?
Programele de Contact Center (Centru de Contact) oferă posibilitatea companiilor de a gestiona volume mari de comunicații cu clienții, atât inbound cât și outbound, prin intermediul numeoraselor canale de comunicare.
Centrum.cz este un portal de internet ceh care oferă e-mail, știri actuale, vremea și alte servicii interesante. Echipa de servicii pentru clienți a Centrum oferă asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire. Puteți contacta Centrum lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare sau utilizând baza lor de cunoștințe.