Ce sunt paginile vizualizate pe sesiune?
Un articol are multe pagini. Dacă cineva întâlnește articolul dvs., sunt șanse să nu vadă toate paginile. Unele dintre ele ar putea avea conținutul pe care îl caută persoana respectivă, prin urmare, restul paginilor ar fi inutil să fie vizualizate și ar fi omise.
Paginile vizualizate de o persoană sunt utile pentru a vă îmbunătăți articolele, deoarece arată ce caută clientul. Așadar, data viitoare înainte de a publica un articol, puteți verifica conținutul și, dacă credeți că clientul dvs. nu necesită anumite informații, le puteți elimina.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul pagini vizualizate pe sesiune?
Pagini vizionate pe sesiune este un indicator care arată numărul mediu de pagini vizualizate pe sesiune pe site-ul dvs. web. Cu cât sunt mai multe pagini pe sesiune, cu atât este mai mare rata de implicare a utilizatorilor, ceea ce permite site-ului dvs. să fie descoperit mai des.
Ce ar trebui să monitorizați la valoarea paginilor vizualizate pe sesiune?
Dacă doriți să monitorizați datele de pe paginile afișate pe sesiune, ar trebui să urmăriți ce subpagini sunt cel mai mult implicate și să evaluați ce conținut vă afectează publicul. În plus, impactul campaniilor, marketingului și fondurilor investite pot afecta vizualizările de pagină.
Puteți măsura paginile vizualizate pe sesiune folosind LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți măsura paginile vizualizate pe sesiune. Datorită acestui fapt, puteți analiza unde stau clienții mai mult, ce anume îi angrenează cel mai mult.
Expert’s note
Paginile vizualizate pe sesiune sunt un indicator esențial în înțelegerea comportamentului utilizatorilor de pe site-ul dumneavoastră. Analizați unde stau clienții mai mult și ce anume îi angrenează cel mai mult cu LiveAgent.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea relației cu clienții. Companiile oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. Serviciul de relații cu clienții reprezintă eforturile pentru a mulțumi clienții și oferi o experiență memorabilă.